IS uskaltaa spekuloida asialla ja esittelee 41 Venäjän aluetta, joista 40 aluetta on Moskovan alistamia alueita. Ihan hyvin Suomi oli voinut olla 42 alue. Putin haluaa, että seuraava kansojen vankilaan sijoitettava kansakunta ovat ukrainalaset alueineen. Moskova ei tule toimeen ilman ryöstöalueitaan ja tasavaltoja. Kukaan ei edes tiedä paljonko venäläisiä Venäjällä asuu. Van venäläisten määrää liiotellaan. Jokainenhan saa halutessa muuttaa kansalaisuuden venäläiseski täytettyään 18 v. v ja ilman sitä ei voi opiskella, edetä valtion viroissa jne. Oikeita venäläisä taitaa olla väemmän kuin 20 miljoona. Venäläiset haluaa esiintyä ja uhota isompana ja rikkaampana kuin tosiasiassa on. KOko Venäjä on tyhjä kupla.
Vielä viime syksynä Venäjän hajoamista pidettiin mahdottomana. Tänään jopa
Anonyymi-ap
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen nyky Venäjän tasavalloista ja muista alueista ansaitsevat itsenäisyyden. Moskova voitaisiin eritsää muureilla ja elättää lentokoneista pudotettavilla valkosiluli säilykkeillä seuraavat 100 vuotta. Se voisi vaatia YKn yhteisen päätöksen, mutta sehän on helppoa sen jälkeen kun todetaan, että Moskova on persaukeinen ryövärien ja rikollisten pesä.
- Anonyymi
Yhdessä vahvempia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358