vai onko kyseessä vaan urbaani legenda jonka toden peräsyydestä ei kukaan tiedä mitään ?
SOTKEETTINKO SIERRA OIKEESTI
14
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se oikeasti sotkettiin, kuka olisi niin hullu että edes keksisi jotain semmoista sepittää?
- Anonyymi
Niinpä. Tarina on tosi ja tekijä tunnettu.
- Anonyymi
Sierran omistaja on riittävän hulluhouruumaan kun itse kuskinpenkkinsä sonti hiv-puollaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sierran omistaja on riittävän hulluhouruumaan kun itse kuskinpenkkinsä sonti hiv-puollaan
Autosta sotkeentui apumiehen penkki. Koko auto oli viisainta viedä kaatopaikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autosta sotkeentui apumiehen penkki. Koko auto oli viisainta viedä kaatopaikalle.
älä ota eväsvuotoja apumiehiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leväsluodoilla ei ollut mitään tekemistä sotkemisen kanssa. Tekijä oli aivan muu henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leväsluodoilla ei ollut mitään tekemistä sotkemisen kanssa. Tekijä oli aivan muu henkilö.
Ei kai se alaston mies taksissa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se alaston mies taksissa ?
Ei kai hänkään ihan joka paikkaan ehdi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulin että apumiehenä oli yks homppeli ?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17732838o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Koskas tästä sierrasta tehdään elokuva? Hollywoodiin näytille ja miljardit virtaa.
Ohjaajaksi Renny tietenkin.- Anonyymi
Hyvä idea. Leffan nimi voisi olla the shit riders. Pääosissa pekka ja jarmo.
- Anonyymi
elokuvaan voit laittaa homostelustasi pätkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elokuvaan voit laittaa homostelustasi pätkiä
Eikö välillä voisi olla muutama heteropätkäkin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032