Että mulla on testoja vaikka sinulle jakaa. Tulisitko ystävällisesti vähentämään niitä luonnollisine avuinesi? En tarkoita nyt mitään saksien kanssa leikkelyjä vaan ihan vain sellaisia mukavia kahdenkeskisiä jutskia ;).
Naiselle tiedoksi
9
63
Vastaukset
- Anonyymi
Testoilet palstalla kirjoittelemalla, yhtä lailla sanat humahtavat suoraan si-sinne:)
- Anonyymi
En tartte testoja, syö itse vaan e testos!
- Anonyymi
Ahaa, alottaja on ihastunut johonkin naiselliseen naiseen eikä oikein pidä naisellisuudesta, kun testoja tarjoaa.
- Anonyymi
Niin jos tässä on sellaista kehon muokkaamisen meininkiä kaapin perukoilta
Höhlä.. mies tarjoaa suudellessaan syljen välityksellä testoja. Se saa taas naisen kiimaantumaan..
Biologiaa nääs.
- Anonyymi
Jatkuva väsymys tarmon puutemielialan lasku.
- Anonyymi
Ajattelin aloittajana että "sen" myötä testosteronitasoni hetkellisesti laskisivat koska se kuulostaa loogiselta lopputulemalta. En ole varma käykö siinä noin päin vai toisinpäin. Apinayhdyskuntia on tutkittu ja ne ei-alfat koiraat osoittivat lisääntyneitä aggression merkkejä alfoihin verrattuna. Sitä tutkittiin muistaakseni testosteronitasojen avulla. En vain muista miten päin se käyttäytyminen ja hormonit sitten menivät. Vatutus ja puute nostaa aggressiota ja testosteroni korreloi samansuuntaisesti sen kanssa, mutta on myös loogista päätellä että alfoilla olisi lähtökohtaisesti suuremmat testotasot kuin muilla koirailla. Ihminen on apina, niin siksi tämä vertailu on mielekästä niiden välillä. Jumala loi sinut tahallaan ja tarkoituksellisesti apinaksi, mites nyt suu pannaan 🙈?
Simpanssin kanssa ihmisellä on 98% samaa dna:ta. Varmaan samaa tasoa apinankin kanssa. Ihmiskunnan tilaa sotineen ja ilmastonmuutoksineen kun katselee, saa harmitella tuota puuttuvaa kahta prosenttia. Alfauroksiksi itsensä mieltävät Erdoganit ja Putinit saisivat mennä testonpoisto-operaatioon vaikka YK:n valvonnassa.
- Anonyymi
Se ei kyllä toimi noin päin.
Se on vähän niin, että mitä enemmän hyvää seksiä, niin sen enemmän haluttaa vielä parempaa.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883