Vuokrat nousee, lenkkisaunat lopetettu, Pelimannin naistenvessa maksaa euron. Ilkeitä ihmisiä, kateutta, juoruja. Upea upea upea Rantakylä !
Rantakylän meininkiä
21
274
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa tulla lammelle täälä vaa juuaa ja naijaa
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177350597
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei helvetti, tuo Pelimannin vessamaksu on kyllä jo pohjanoteeraus. :D
- Anonyymi
Paluu 80-luvulle.... Tervetuloa Rantakylään !
- Anonyymi
No ei maksa wc asiakkaille, itse levittelet ilkeitä ja perättömiä juoruja.
- Anonyymi
Mitä ihmettä ?
Ilkeitä ihmisiä, kateutta, juoruja ?
Ylipäätään Mikkelissä ?
Ei voi pitää paikkaansa. - Anonyymi
Mikkelissä on Suomen positiivisin väestö.
- Anonyymi
Jep! Täällähän vain myhäillään!
- Anonyymi
Rantakylä on mikkelin Beverly Hils, miehet on komeita ja lihaksikkaita
- Anonyymi
Miehet ilkeitä tyhjätaskuja. Juuri siksi Pelimannin vessa maksaa naisilta euron !
- Anonyymi
Mikkeliläinen asiakaspalvelija... Ihan livenä Rantakylässä.
- Anonyymi
Maalaisten kylän ulinaa turhasta.. 😂
- Anonyymi
MUUTA JUVALLE ! Siellä kaikki on toisin :D
- Anonyymi
Juvalla Valtakin Kuuluu Kremlille :P
- Anonyymi
Minun mielestäni WC-maksu on ihan ookoo, jos ei ehdi jäämään kaljalle. Kesällä voi toki kaljankin hörpätä, jutella mukavia tuttavien kanssa. Terassi on kiva. Tosin näin talvella turhan vilpoisa !
- Anonyymi
Tule ihmeessä useammin!
- Anonyymi
Rantakylässä asustaa yli puolet Mikkelin mölnlycken henkilökunnasta, tunnetusti sakkia joitten kanssa kukaan ei tahdo olla tekemisissä...eikä erityisesti ainakaan töissä.
- Anonyymi
Lisämaksusta pyyhkinee myös "pyllyn" ja jo tyytyväinen olo, kun ei laiheliinin oma motoriikka riitä ,kuin nillittämiseen :D
- Anonyymi
Yhteiskuntaa rasittava fätso siellä?
- Anonyymi
Mikkelin kerma asuu Orijärvellä, sinne ei ole köyhällä mitään asiaa.
- Anonyymi
Niin, mutta rannalle pääsee kesällä ilman lisämaksua !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728