Kävin hamstraamassa kymmenen 32 rullan säkkiä wc-paperia.
Kaupan alan lakko alkaa huomenna
12
263
Vastaukset
Koskee vain näitä kauppoja
Imatra Prisma Imatra
Imatra K-Citymarket Imatra
Imatra Kauppias K-Citymarket Imatra- Anonyymi
Kävin prismassa hamstraamassa, meiran ketsuppi oli 0,75 € kilon pullo.
- Anonyymi
😂😂😂 Sarkasmi on vaikee laji 😂😂😂 sanois Pena
- Anonyymi
Itellä on vielä koronavarastoa 157 rullaa 👌
- Anonyymi
Pääasia että viinakauppa on auki!!!
T: läskimahainen sylinterimies kaukopäästä- Anonyymi
Nimenommaa minäki uon persettäin pyyhkinä ruutupaijan helemoo ulokohuusis vuas tolokulla, piäasia on että viinakauppa on auki.
- Anonyymi
Lakko ei haittaa koska olen persauki!!!
T.Rauta koura ovakolta- Anonyymi
Ovakon hanut ei kerkee kauppaan kun pitää painaa malmia ulos että paskapaperitehtaat saavat komponenttinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovakon hanut ei kerkee kauppaan kun pitää painaa malmia ulos että paskapaperitehtaat saavat komponenttinsa.
Ei taida malmi olla enää ovakolla vaan eduskunnassa
- Anonyymi
No se on hyvä että paskapaperia riittää.
Toivottavasti riittää ruokaakin mitä paskantaa - Anonyymi
nyt 2025 kaupanalan lakko
ÄLKÄÄ OSTAKO TAI ASIOIKO K KAUPOISSA RIKKURI CITY MARKETEISSA TAI K RAUDOISSA
ammattiliiton käskyjä uhmaavat k kauppiaat on ilmoitettava eteenpäin!!!- Anonyymi
Pitää kunnioittaa toisten mielipiteen ilmaisua ! Jokaisella on oikeus lakkoilla ja nyt on syytäkin !
Palkoista kyse !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047