Paikallinen ilmaisjakelulehti julkaisee paikallisen ESY:n kuulumisia, jossa on kuvia
uutta kotia kaipaavista eläimistä. Olen harrastanut maalamista ja ajatellut alkaa maalata tauluja lehtijutuissa esiintyvistä eläimistä,kysyn tietysti ensin ESY:tä mitä mieltä he ovat asiasta ja tietenkin kuvan ottajan nimi ja julkaiusu päivä, eli mistään
plagiaatiosta ei myöskään olisi kysymys. Eli osa maalausten tuosta menisi ESY:le
ja pieni osa itselleni materiaaleihin ym.Nyt kuitenkin kysymys kuuluu: Tarviiko tälläinen toiminta jonkinlaisen keräys ym.luvan?
Maalausten tuotto hyväntekeväisyyteen
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jos itse alat tehdä tauluja, myyt ne ja sitten lahjoitat osan tuotosta ESY:lle, niin ainoastaan ESY rahankeruulupa pitää olla kunnossa.
Olet verovelvollinen henkilökohtaisesta tulostasi, eli katso milloin kohdallasi siitä tulee maksuja. Tietenkin toisin jos teet hyväntekeväisyyttä yhdistykselle ja se myy taulut.- Anonyymi
Ei ESY mitään rahankeruulupaa tarvitse ottaakseen vastaan lahjoituksia. Kyse ei muutenkaan ole rahankeräyslain tarkoittamasta rahankeruusta, jos rahaa ei pyydetä vastikkeetta, vaan myymällä esineitä. Aloittajahan sanoi myyvänsä tauluja hintaan, joka kattaa tarvikkeet ja jää vielä ylimääräistä lahjoitettavaksi ESY:lle. Ei se silloin ole vastikkeetonta rahan pyytämistää.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177375608
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299