Tänään 8.2.2023 Vekkari sivu 5:
"Sananvapaus pelasta elämää.
Sananvapauden rajittaminen on aina hälytyssignaali siitä, että demokratia horjuu. Ei ole sattumaa, että diktaattorit rajoittavat aina ensimmäiseksi sananvapautta.
Suojellaan sananvapautta.
Aina ja kaikkialla."
Eläköön sananvapaus!
9
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhmoisissa sitä vaalitaan eri puolueissa ja hallinnossa.
- Anonyymi
Rajoittamista ei tarvitse hakea kaukaa. Sitä löytyy täältäkin, joten muut kanavat käyttöön tarvittaessa, kun haluaa asiansa julki.
- Anonyymi
Kuinkas sattuikaan sopivasti Vekkarissa sananvapaus artikkeli. Vekkari on usein ollut, vuosien ajan, kuhmoisaisille totuuden henkireikä suorapuheisuuteen tilateissa jossa paikallisen lehtemme on arvioitu vaikenevan vapaan tiedottamisen ikeen alla.
- Anonyymi
Tämä fakta on hoitu pitkältä aikaväliltä ja johtuu kytköksistä, joita ei saisi paikallislehdessä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä fakta on hoitu pitkältä aikaväliltä ja johtuu kytköksistä, joita ei saisi paikallislehdessä olla
Sanomien etusivulta voisi poistaa sanan sitoutumaton ja jättää vain paikallislehti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanomien etusivulta voisi poistaa sanan sitoutumaton ja jättää vain paikallislehti
Juuri näin tulisi toimia 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sanomien etusivulta voisi poistaa sanan sitoutumaton ja jättää vain paikallislehti",
jonka nimi muutetaan Kuhmoisten kuviot- lehdeksi.
- Anonyymi
S-Sanomat (Simola kuvite)
- Anonyymi
Ei heitä osaa itseään hämätä itsekkyytensä vaikka koko kunta jo pitkään nauraa heille. Onko se luokiteltava sukupohjaiseksi tyhmyydeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184