Aloitan nimeällä useat Vaihan ravintolat. Todella narsistinen meininki siellä syistä x.
Toksisin työpaikka Mikkelissä
17
1001
Vastaukset
- Anonyymi
Finglishillä tehostettu 100% turha aloitus, koaka ei uskalleta edes kertoa syytä paikan haukkumiselle..
- Anonyymi
Kokemus. Eikö se tullut jo selväksi aloituksesta?
Aikamoisten lampaiden kuppila koko ketju. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemus. Eikö se tullut jo selväksi aloituksesta?
Aikamoisten lampaiden kuppila koko ketju.Syy x osoittaa aloittajan (eli sun?) sisäsiitoksen tuloksen olevan nössö, kun ei tänne uskalla syytä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy x osoittaa aloittajan (eli sun?) sisäsiitoksen tuloksen olevan nössö, kun ei tänne uskalla syytä kertoa.
Tunnetaan varmaan hyvin perskärpäsenä muuallakin päin maatamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten lähti taas psykoosit tulille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei tunneta kuin tässä kaupungissa, ja se riittää 🤺
- Anonyymi
Samanlainen ketju pitäis olla täällä toisinkin päin eli yritykset vois täällä haukkua millaisia oli paskimmat työntekijät!
- Anonyymi
Kova tuntuu olevan vaihtuvuus vaihan paikoissa...kertoo varmasti jotain siitä millainen on työpaikkana.
- Anonyymi
Eiköhän se ykköspaikka mene Ekotorille. Vai mikä ihme elämää se nykyään onkaan.
- Anonyymi
Ekotori on suojatyöpaikka, työkokeilua, ei voi verrata ns.oikeisiin työpaikkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekotori on suojatyöpaikka, työkokeilua, ei voi verrata ns.oikeisiin työpaikkoihin.
Just näin.
Tai kai se on oikee työpaikka koko laumalle niitä ohjaajia, vai mitä lienevätkään. Ihmettelen vaan, kuinka ne nukkuvat yönsä.
Ymmärrän, jos sinne laitetaan ihminen kuntoutumaan ja saamaan rotia elämäänsä.
Mutta olen kuullut, että joskus ahdistelevat sinne myös henkilöitä, joilla on elämä aivan kunnossa. Pitempi työttömyys vain takana. Sehän ei automaattisesti tee kenestäkään luuseria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin.
Tai kai se on oikee työpaikka koko laumalle niitä ohjaajia, vai mitä lienevätkään. Ihmettelen vaan, kuinka ne nukkuvat yönsä.
Mutta olen kuullut, että joskus ahdistelevat sinne myös henkilöitä, joilla on elämä aivan kunnossa. Pitempi työttömyys vain takana. Sehän ei automaattisesti tee kenestäkään luuseria.Kyllä annan ääneni ekotorille myös. Olin siellä töissä ja muutama todella mätä omena oli silloin rivissä. Tarinoita riittäisi kerrottavaksi mutta pikkusieluisuus ja epäpätevyys kohtasi monessa "johtavassa" henkilössä tavalla jota itse perkelekkin kahdehtisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin.
Mutta olen kuullut, että joskus ahdistelevat sinne myös henkilöitä, joilla on elämä aivan kunnossa. Pitempi työttömyys vain takana. Sehän ei automaattisesti tee kenestäkään luuseria.Sosiaaliohjaajat nukkuvat hyvin sillä heillä on hyvä palkka
- Anonyymi
Kaikki joissa on valkoihoisia heteromiehiä töissä
- Anonyymi
mitäs lieksaan kuuluu? onko toksista?
- Anonyymi
ON TOKSISTA KUIN ESTERYN TILOISSA SADUN SEURASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707