vai juoruakat? Jotakin todella pahaa oli läsnä. Tapahtui outoja ja pahoja juttuja.
Sotkivatko henkivallat suhteemme
12
74
Vastaukset
- Anonyymi
On henget estäneet suhteeni muihin ihmisiin, jotta olisin henkien kanssa. En tiedä onko se hyvä vai paha?
- Anonyymi
pahanilmanlintu ainakin kaakatti
- Anonyymi
Täällä myös
- Anonyymi
Pahin kaikista on, puntin tasan. Onnex ei sitä sentään. Hymiö
- Anonyymi
Luulen itsekkyys, se minäminäminä asenne. Ennakkoluulot ja sitten selitykset ja selittämättä jättämiset. Sitten minun kyky sopeutua ja jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi
lainaan teitä, minulla on nyt asiat huonosti että minä saan olla mikä haluan ja kohdella ketä haluan miten haluan.
- Anonyymi
asiani on huonosti, minua pahoinpidellään, minulta on viety kaikki tarkoitus ja pelkään mitä tulevaisuus tuo. Mutta pakko on jatkaa koska köyhällä ei ole varaa olla jatkamatta. Tässä lainaan minua.
- Anonyymi
tässä kerron ettei oikeesti kiinnosta vittuakaan teidän ongelmat syynä. Oon elänyt kaiken x äärettömän pahempana.
- Anonyymi
ainiin, köyhällä on myös se hyvä puoli ettei ole varaa jäädä lorviin.
- Anonyymi
ei ole minun elämä ollut sellasta että masentaa, otanpa kymmenen tähden loman.
No eivät….hyvinkin pitkälti ihmiset ihan itse sotkevat asiansa ihan vituix.. ..joskus harvoin ulkoiset yllärit tekevät saman….itselleni kuolemani aiheuttanut prätkäkolari….mut ilmeisen itsepäisenä täällä taas eli leuka vaan rintaan ja kohti uusia pettymyksiä…!! :p
- Anonyymi
Väitetään että jos et elä Jumalasta olet Saatanan vallassa. Siis tässä ajassa se alkaa olla tarkkaa. Eikä missään tapauksessa saisi käydä tällaisilla palstoilla. Mutta helposti sitä ihminen harhautuu ja demonit pääsee kimppuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846