En suosittele auto, mp reissua tai muuta matkaa.
Muutama kohtuu turvallinen maa ja ne on etelässä ja idässä.
Pohjoisessa ja saharan eteläpuolella terroristeja, kidnauppausten riski on valtava. Siellä on moni euroopalainen päässyt hengestään lähivuosina, jotkut olleet panttivankeina islamistiterroristeillä 6 vuottakin. Valtiot maksaneet miljoonia euroja lunnaita. Tuollaisella menolla ruokitaan edelleen terroristeja.
Muistatteko kun 2011 lähti ruotsalainen mp:llä ajamaan afrikan läpi ja menivät muiden matkailijoiden kanssa malin timbuktuun jossa majatalosta tuli islamistit hakemaan kivääreiden kanssa auton lavalle, saksalainen mies laittoi vastaan majatalon pihassa ja ammuttiin pihalle, yksi nainen kerkesi piiloutua sängyn alle tai johonkin. Ruotsalainen ja etelä afrikkalainen , hollantilainen vietiin jonnekin aavikolle jossa 2 oli n 6 vuotta panttivankeina! kotona perheellä mukava ollut odottaa.
Varmaan yli 5miljoonaa euroa maksoi näiden ajattelematon matkustelu terroristeja maihin jossa
Pohjoisen, saharan eteläpuolen, länsiafrikan ongelmat, kidnappaukset, islamisti terroristit
Anonyymi-ap
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sentään, sitä se väärin hoidettu siirtomaa "herruus" on saanut aikaiseksi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17740672t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007925- 1075637
- 2784932
- 494893
- 763657
- 512879
- 632625
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292422- 412304