Mistä löytyisi jaloista ja varpaista kiinnostuneita ihmisiä (ei ilmaisen runkkumateriaalin perässä olevia...) palvomaan kauniita jalkoja sopuhintaan? 🤔
Suomessa jotenkin tuntuu olevan nihkeää.
Halutaan kyllä yksilöityjä videoita ja kuvia, sukkia postissa , mutta ei olla valmiita edes kirjekuoren hintaa maksamaan 😅
Hämmentävää. OF lienee ainoa varteenotettava paikka
Jalkafetissi
11
1309
Vastaukset
Ei ne sitten varmaan oikeesti halua, jos kirjeen postimaksu liikaa :) . Ilmaisia videopätkiä ja kuvia myös netti piukassa, voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Mulla on hiivan kuorruttamat karvaiset varpaat uuhh
- Anonyymi
Missäpäin varpaasi olisi 🙃 nuoleminen ja palvonta kiinnostaisi 32 v mies
- Anonyymi
Tunge koko koipi perseesees pervo
- Anonyymi
Täältä löytyisi mistä itse olet
- Anonyymi
Hevon persreijässä trollaan
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X5d5G8
- Anonyymi
0.....Olisin....5 heti....0 valmis... 5maksamaan..7 jos...3...saisin... 1...haistella..8.. nuolla..9.. ja..8.. palvoa kauniita jalkoja hikisissä sukissa sekä paljaina...mukava olis päästä nuolemaan varpaiden välistä sekä jalan pohjista hiki pois
- Anonyymi
Mee töihin tai opiskelemaan.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481