Azumi Inoue
- iloinen ääni joka saa kaikki hymyilemään
Seiko Niizuma
- samettinen ääni joka kantaa korkealle
Emi Fujita
- pehmeä ääni
Hayley Westenra
- kuulas väräjävä ääni
Sarah Aláinn
- hieman tummempi, viulutaidosta paljon plussaa
Isyana Sarasvati
- monipuolinen laulaja oopperasta rappiin, tekee musiikkia mistä plussaa
Chyi Yu
- tummaääninen laulaja 90-luvulta (esim. Donde Voy)
Faye Wong
- tulisen verisesti rakastunut ääni kappaleessa Eyes On Me
Mai Tsugumi
- Iloinen, mutta pehmeä ääni, tämä Japanin itsepuolustusvoimien ujosti hymyilevä kersantti ei jätä ketään kylmäksi
Laittakaa NÄMÄ naislaulajat järjestykseen, paras ensimmäiseksi. Katsotaan minkälaisia makuja on.
9
187
Vastaukset
- Anonyymi
1. Seiko Niizuma
2. Hayley Westenra
3. Isyana Sarasvati
4. Sarah Aláinn
5. Faye Wong
6. Chyi Yu
7. Azumi Inoue
8. Mai Tsugumi
9. Emi Fujita- Anonyymi
1. Joko Nuzzitaan
2. Tzaisko ToizenKerran
3. Kunhan Jakzais Vielä - Anonyymi
Azumin laittaisin kärkipäähän. Iloinen ääni tosiaan ja laulaa hyvin.
- Anonyymi
Miksi turhaan kilpailla tuollaisessa?
- Anonyymi
Hmmm.. mielenkiintoinen lista. Jos listalle lisää vielä Masako Hayashin, niin miten hän sijoittuu?
- Anonyymi
Masako Hayashi on taitava sopraano, jonka ääni on ainutlaatuisen surusävytteinen. Ei ole toista samanlaista tullut vastaan. Minä nostaisin Masakon sijoille 3 tai 4 ja Azumia tosiaan hilaisin minäkin paljon ylöspäin - jopa kakkoseksi. Fayw Wongista tulee mieleen kiinankielinen versio Cranberrieksen biisistä 90-luvulta.
- Anonyymi
Miksi pitäisi tietää kukaan noista :)
- Anonyymi
kiva lista. chyi yu'ta nostaisin ylemmäs, toki häntä olen noista kuunnellut eniten.
- Anonyymi
Chyi Yu on huiman taitava laulaja. Harmi että silloin 80-luvun Suomessa ei häntä saanut kuulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717