Onkohan Suomussalmen ylivuokissa vielä lohipilkinnälle paikkaa, jonne istutetaan kirjolohta. Tuli joskus parikymmentä vuotta sitten siellä käytyä pillillä. Metsähallituksen sivuilta ei saanut oikein selvää. Jostakin isosta järvestä oli maininta. Metsähallitus on lopettanut monesta paikasta kalan istutukset.
Lohipilkille
12
137
Vastaukset
- Anonyymi
Noup
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17751173a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täällä on joka järvessä lohta ja pienissä jokipaikoissa valtavasti tammukoita.
- Anonyymi
Elä kehtoa kirjottoa joutavie
- Anonyymi
Ei oo lohen lohta näissä vesissä eikä kyllä tammukoitakaan mutta tonkoja on monissa puroissa ja pikkujoissa.
- Anonyymi
Saattaa olla järvilohia, istukkaita ja luonnon kaloja ja taimenta. Olen kuullut, että Kiannassa on isoja taimenia. Tonkojahan on puroissa varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla järvilohia, istukkaita ja luonnon kaloja ja taimenta. Olen kuullut, että Kiannassa on isoja taimenia. Tonkojahan on puroissa varmasti.
...saattaa olla , saattaapa hyvinkin...vielä...vaan mehtäojista valunut turve on jo täyttänyt syvänteet ja peittänyt kutusomerikot , rantaveteen kuteva särki on ainoa joka jollain tapaa menestyy vielä jonkun aikaa ennenkuin ravinnon puutteessa sekin kääpiöityy ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järvilohi on järvilohi eikä mikään lohi, aivan eri kala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järvilohi on järvilohi eikä mikään lohi, aivan eri kala.
Eikö järvilohi ole lohi. Ainakin sillä rasvaevä on. Istukas järvilohelta on rasvaevä poistettu. Ja alkuperäinen järvilohi on rauhoitettu. Jos sellaisen saa, pitää vain suuvella sitä ja panna uimaan takasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö järvilohi ole lohi. Ainakin sillä rasvaevä on. Istukas järvilohelta on rasvaevä poistettu. Ja alkuperäinen järvilohi on rauhoitettu. Jos sellaisen saa, pitää vain suuvella sitä ja panna uimaan takasin.
Onhan muikullakin rasvaevä eikä se siitä lohta tee, lohi on aina vaelluskala toisin kuin järvilohi, eli järvilohi on järvilohi eikä lohi.
- Anonyymi
Kaloja on järvet täynnä täällä. Hyppiivät maalle kun jäät on sulaneet. Ruokaa on yllinkyllin järvet täynnä.
- Anonyymi
Tuostahan yksi kirjoitti, ja aikoi pistää ensi talvena kuhan pyynnillä rahoiksi. Rupeaa järviin tilaa tulemaan kun urakalla muutamalla sadalla verkolla pyytää. Mistä järvestä sitten aloittanee, ei tuonut esille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728