Kun menee työterveyshuoltoon

Anonyymi-ap

Jääkö siellä maksakirroosi kiinni, jos sellainen on?

6

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs työntekijäni oli kova ottamaan viinaa ja työterveystarkastuksessa kyselykaavakkeessa vastasi ettei käytä alkoholia.
      No verikokeiden tuloksissa oli maksa-arvot koholla ja suunnittelivat sitten lisätutkimuksia kun tämä kaveri ilmoitti että kyllä hän käyttää reilusti alkoholia.
      Jatkotutkimukset lyötiin jäihin.
      Tämän kertoi siis itse työntekijä mulle, oli muuten minun luottotyöntekijä.

Eli kyllä jää kiinni ja hyvä siinä mielessä että pääset silloin jatkotutkimuksiin ja hoitoon.

• Anonyymi

Puutut työntekijäsi vapaa-aikaan.

Kyllä on riitettävä hyvä työnteko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puutut työntekijäsi vapaa-aikaan.

Kyllä on riitettävä hyvä työnteko.

Miten minä puutun työntekijän vapaa-aikaan kun lakisääteinen työterveys havaitsee maksa-arvojen reilun ylittymisen?
        Tiedoksi vain että kerran tämä työntekijä oli päissään toheltanut nuotiolla ja polttanut naamansa aika pahasti, tuli töihin ja kertoi avoimesti mitä oli käynyt.
        Kertoi myös että itse toheltanut joten ei suostu saikulle mutta sanoi että jos olisi tullut töissä vastaava vahinko niin ilman muuta olisi sairauslomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten minä puutun työntekijän vapaa-aikaan kun lakisääteinen työterveys havaitsee maksa-arvojen reilun ylittymisen?
        Tiedoksi vain että kerran tämä työntekijä oli päissään toheltanut nuotiolla ja polttanut naamansa aika pahasti, tuli töihin ja kertoi avoimesti mitä oli käynyt.
        Kertoi myös että itse toheltanut joten ei suostu saikulle mutta sanoi että jos olisi tullut töissä vastaava vahinko niin ilman muuta olisi sairauslomalla.

Noita ihmisiä aina riittää, jotka haluavat jotakuta syyttää kaikesta tapahtuneesta.
        Eihän se todellakaan ole työnantajan vika, jos työntekijällä on alkoholiongelmaa.
        Ja tuossahan kävi ehkäpä hyvin, jos se työntekijä pääsi hoitoon. Kaikki eivät kyllä mene hoidattamaan itseään, vaikka saisivat mahdollisuuden.
        Ja hyvä työntekijä pystyy tekemään töitään niin kauan kuin pystyy, ongelmastaan huolimatta, ellei tule jossain kohtaa seinä vastaan. Ja valitettavasti aika monilla alkoholisteilla se kyllä tulee, lähtee työpaikka, joillain myös perhe, ja kenties lähes koko elämä.

• Anonyymi

Ei ne tee työterveydessä verikokeita.
      Maksaa liikaa.

• Anonyymi

Se riippuu täysin siitä, minkälainen sopimus työnantajalla on terveyslaitoksen kanssa.
        Sopimus voi kattaa laajastikin kaikenlaista, tai toinen ääripää, että se voi olla hyvinkin suppea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      101
      3184
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      1993
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      1962
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1433
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1351
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe