kuka karviassa omistaa st1, olen monesti poikennut siinä on kyllä hyvää palvelua, liikun pitkin suomea
hyvä palvelu
16
2326
Vastaukset
- Anonyymi
Kun seuraavan kerran käyt , niin kysy, kuka omistaa.
- Anonyymi
Sinoot sitte käyny eri aikoohin kum meikäläinen.
- Anonyymi
Soita ja kysy omistajaa
- Anonyymi
Voihan sen kysyä siinä kassallakin.
- Anonyymi
Seppo Toivola.
- Anonyymi
Ihanat uunituoreet laskiaispullat. Parasta palvelua 😇
- Anonyymi
Äijät kans tykkää
- Anonyymi
Joo kaikki karvian oikeat ammattimiehet istuu siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kaikki karvian oikeat ammattimiehet istuu siellä.
Joka alan asiantuntijat.
- Anonyymi
Hyvää kaffia sitä on, palvelu toimii..
- Anonyymi
Hienoa, että jossain saa vielä hyvää palvelua.
ST1 Ala-Tikkurila on kyllä koko Uudenmaan surkein palvelutasossaan.
Emme sinne enää toista kertaa menekään. Ilmeisesti muutkin ovat sen huomanneet kun meitä ei ollut kuin pari henkilöä tuolla ja hinnat hulppeat.
Mitenkä tämä yritys voi tulla toimeen? - Anonyymi
Karvian ykkös kahvi- ja lounaspaikka.
- Anonyymi
Monopoli tällä kertaa kun toinen paloi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja taas oli 98 bensa loppu. Eikä ollu eka kerta. Harmi ku karvian ainut paikka mistä sitä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan niitä palon jälkiä siivotaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja taas oli 98 bensa loppu. Eikä ollu eka kerta. Harmi ku karvian ainut paikka mistä sitä saa.
Niinpä.
Tuleekohan palaneelle huoltsikalle jatkoa? Siellä oli kiva käydä kun tankkien edusta ei ollut miinotettuna eikä joutilas äijäkööri paistatellut päivää ovenvieressä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728