Hei.
Olen sh/ kätilö, joka opiskelee seksuaaliterapeutiksi.
Olen tekemässä lopputyötä aiheesta aivolisäkekasvaimet ja seksuaalisuus.
Olisko täällä palstalla ketään, joka haluaisi osallistua tutkimukseni tekoon jakamalla minulle omia kokemuksiaan aiheesta.
Tarkoituksenani on syvähaastatella muutamia ihmisiä aiheen tiimoilta.
Jos olet kiinnostunut vaihtamaan kanssani ajatuksia, niin ole yhteydessä spostiin: kasvainseksuaalisuus@outlook.com
Kiitos.
Aivolisäkekasvaimet ja seksuaalisuus
3
431
Vastaukset
Tuostahan löytyy tietoa pilvin pimein ja mekanismi seksuaalisuuteen on siinä, että prolaktinooma tai mikroprolaktinooma nostaa prolaktiinitasoa, joka tyypillisesti vie seksihalut, sekä laskee miehillä myös testosteronitasoa, joka sekin vaikuttaa libidoon ja kykyyn.
Itselläni ei tuota kasvainta ole, mutta nämä on yleistietoa.
Mikroprolaktinoomissa hoitomuotona käytetään leikkauksen sijaan Kabergoliinia, joka on dopaminerginen lääke, jota käytetään korkean prolaktiinitason, prolaktinooman, Parkinsonin taudin ja muiden indikaatioiden hoitoon.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17752467v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miten se tuumori aivolisäkkeessä vaikuttaa seksuaalisuuteen, kasvuiässä se stimuloi tuottamaan somatotropiinia ja seuraus on gigantismi jossa kehon koko kasvaa liikaa, kasvuiän ohittaneilla se aiheuttaa aggromegaliaa ja sormet, jalat, nenä, korvat, otsa jne. laajenevat, mutta muuten kehon koko ei kasva. Aikuisiällä somatotropiini hieman vähenee sitä mukaa kuin ikää karttuu, sen pieni lisäys per kk. hidastaa vanhenemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164