siellä alkuaikoina selvästi näkyi toisesta se hermostuneisuus, itse sen olin alussa aiheuttanut ja itsekin sen huomasin että menee väärään suuntaan asiat.
Tutustumisvaiheessa molemmilla tuli selvästi se pieni pelko että nyt siihen astuu ihminen vierelle joka onkin toisen mielestä kiinnostavampi kuin minä, tämmöinen helposti johtaa siihen hermostuneisuuteen jonka hhänessä näin ja taas itsessäni pettymykseen jonka hän huomasi hyvin korostetusti.
Loppuaikoina ennen kun vetäytyi käsiteelemään menetystään olimme jo tilanteessa jossa molemmat luotti täysillä toiseen, sitä en ymmärrä miksi ei minua ottanut tuekseen kun lähti käsittleemään niitä synkkiä asioita elämässään.
Kyllähän se kertoi paljon kun
Anonyymi-ap
3
386
Vastaukset
- Anonyymi
Hahhahaha
- Anonyymi
Kyllä ymmärän miksi, kaikki huono pitää poistaa elämästä ennenkuin voi alkaa rakentaa jotain puhdasta ja kestävää.
- Anonyymi
Juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197