Onko MS syys taustalla kun lopetti päivykset tammikuussa ja ehdottelee hankkimaan win 10 tai 11 järjestelmän tai kokonaan uuden tietokoneen?...
Onko viimeiseen ohjelmapalivtykseen lisätty jokin haittaohjelma joka alkaa rajoittamaan ja hidastamaan tuen ulkopuolisia järjestelmiä keinotekoisilla estoilla?
Miksi windows 8.1 alkoi merkittävästi hidastumaan?
14
814
Vastaukset
- Anonyymi
No asenna tilalle 10, pitäis onnistua ihan maksutta.
- Anonyymi
...tai siis tarkemmin sanottuna päivitä tilalle 10.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 ei toista dvd levyjä!
- Anonyymi
MS hidastaa!
- Anonyymi
Windows on heikoin lenkki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun windows alkoi turahteleen.
- Anonyymi
Minä kysyn nyt Voiko windowsin kompostoida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS hidastaa!
W11 on se hitain windows.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177564829
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
NYT PITÄÄ POISTAA! pikimmiten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT PITÄÄ POISTAA! pikimmiten!
Microsoft julkaisee KB5034440, KB5034441 Windows-päivitykset BitLocker Secure Boot -virheelle,, Voi voi!
- Anonyymi
Päivitin juuri kasia eikä ole hidastunut yhtään.
3 päivitystä: 2023-02-24
https://aijaa.com/pynrau - Anonyymi
Harmi että vastauksia ei tullut vaan tykytettiin kuin MC rummulla uutta käyttöjärjestelmää?
- Anonyymi
Kannattaa ladata joko Windows 10 tai 11! Jos tietokoneessa on vanha kannattaa ostaa uusi tietokone! Vanhat tietokoneet voivat tökkiä ja hidastella!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738