https://www.youtube.com/watch?v=JNPyTTSxLbw
Vihjeeksi tänne kirjoittaville piereskeleville ateisteille. Videossa esiintyvä piereskelijä on pienen seurakunnan pastori joka ansaitsi miljoonaomaisuuden televisio ohjelmallaan.
Tässä palsta-ateisteille vihje kuinka saatte rahaa, menestystä ja vaikutusvaltaa. Pelkästään tänne kirjoittamalla rahahanat eivät aukea.
Täällä meille vanhuksille puetaan hygienia haalarit jossa on vetoketju takana ettemme saa haalareita itse pois päältä. Muistisairaina muuten tuhrimme ulosteillamme kaiken. Samaa kohtaloa pelkään palsta-ateisteille näistä heidän ulostuloista täällä.
Piereskelevä ateisti
14
252
Vastaukset
Käännetty englannista-Robert Gibson Tilton on amerikkalainen teleevankelista ja Word of Faith -perhekirkon entinen pastori Farmers Branchissa, Texasissa, Dallasin esikaupungissa.
Robert Tilton tänään
https://www.youtube.com/live/HB3kn5NTkFo?feature=share- Anonyymi
Mitä ihmettä? Onko Robert lakannut pieremästä? Ei tuollaisella lyö rahoiksi!!!
- Anonyymi
enkelin pieru eli pyhä henki ?
- Anonyymi
Milloin aiot Varma-Kakka ryhtyä itse tekemään rahaa Tiltonin tapaan pieruvideoilla? Olisi korkea aika, koska sinähän kuolet kohta myös toisesta polvestasi.
- Anonyymi
Minä en piere koskaan. Pois se minusta! Pierut elävät minun ulkopuolellani.
Ennen kuolen kuin pieren!
Varma-Tieto Varma Tieto ilmoittaa ettei tarvitse rahaa vain köyhät sitä tarvitsevat
Rahaa minulla on ollut siitä lähtien kun äiti teki housuihini taskut.
Rahalla ei ole mitään merkitystä kun sitä on tarpeeksi
Kuolemani ennustaminen on ennenaikaista jopa ateistien rakastama tiede ei siihen pysty.
Ja
Hyvän elämän jälkeen tulee hyvä kuolema jos on uskovainen uusi elämä vaikka minä ja tiede emme siihen usko
Se olisi sitten bonus jos näin kävisi.Anonyymi kirjoitti:
Minä en piere koskaan. Pois se minusta! Pierut elävät minun ulkopuolellani.
Ennen kuolen kuin pieren!
Varma-TietoFeikki viesti ja allekirjoituksen väärennys
Sanktioita seuraa- Anonyymi
Varma-Tieto kirjoitti:
Varma Tieto ilmoittaa ettei tarvitse rahaa vain köyhät sitä tarvitsevat
Rahaa minulla on ollut siitä lähtien kun äiti teki housuihini taskut.
Rahalla ei ole mitään merkitystä kun sitä on tarpeeksi
Kuolemani ennustaminen on ennenaikaista jopa ateistien rakastama tiede ei siihen pysty.
Ja
Hyvän elämän jälkeen tulee hyvä kuolema jos on uskovainen uusi elämä vaikka minä ja tiede emme siihen usko
Se olisi sitten bonus jos näin kävisi.En välitä rahasta, koska sitä ei ole koskaan minulla ollut. Annan pitkät pierut mammonalle!
Varma-Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välitä rahasta, koska sitä ei ole koskaan minulla ollut. Annan pitkät pierut mammonalle!
Varma-TietoPiede epävarmasti, niin voitat naisten suosion!
Älä pijättele vaan laukase!
- Anonyymi
Raha todellakin menettää merkityksen kun sitä on jo liikaa, en edes muista paljonko tilini tuottaa joka kk korkoa.
- Anonyymi
Pitkät pierut sun tuhnuille säästöillesi!!!
- Anonyymi
Ateistit voisivat järjestää keskinäisiä pierunpolttokilpailuja.
Jossain rakennuksen sisällä, jossa on suoraa puuseinää
10 m, on kilpailupaikka.
Ateisti asettuu kontalleen pieraisuviivalle, housut kintuissa.
Toinen ateisti pitää kaasusytkärillä tulenliekkiä ateistin peräreijän kohdalla.
Kun ateisti pierrä täräyttää, niin tulenlieska kiitää seinää pitkin.
Ateistitoimitsija iskee puukon siihen kohtaan, mihin tulen kärki osui.
Tuloksen voi mitata siihen.
5 m lieskalla pääsee jo varmaan podium-paikalle.
Tulokset julkaistaan tällä palstalla.
Siinä olisi ateisteille virikettä tylsään elämään, koska ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän.- Anonyymi
Siinäpä tulis Pyhän Hengen pituus tieteellisesti mitattua ja todistettua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239