Miksi mies poistaa estoni wapissa?

Anonyymi-ap

Tilanne seuraava:
Erosimme vuosi sitten, suhde päättyi epäselvästi. Hän esti minut tuolloin wapissa, mutta tässä vuoden aikana on aina välillä poistanut eston (!), estänyt uudestaan jne. Mitään ei olla siis kuitenkaan juteltu. En ole hänelle mitään viestejä vuoden aikana laittanut, joten varsinaisesti syytä estolle ei ole ollut. Nyt sitten kysyin tekstiviestitse kuulumisia. Juttelimme tekstiviestitse suhteestamme, onko meillä vielä toivoa jne ja siinä keskustelun aikana mies poisti estoni wapista (!). Kun tekstiviestikeskustelu päättyi harmistuneissa merkeissä, mies ei heti estänyt minua uudestaan wapissa vaan vasta muutaman päivän päästä. Nyt olen siis taas estettynä.

Mikä tämä homma on estojen kanssa? En ymmärrä. Miksi edes täytyy estää kun en selvästi ole laittamassa hänelle viestiä?

3

475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaisin sen olevan jonkinlainen tapa käsitellä tilannetta ja tunteita. Itselläni ainakin helpottaa siinä tapauksessa, että jokin asia meinaa jäädä vaivaamaan mieltä, mutta pitäisi jo päästä eteenpäin.

• Anonyymi

Tai siis itse olen estänyt tai poistanut yhteystiedot, etten pitäisi yhteyttä, mutta sitten myös poistanut eston, kun olen pystynyt käsittelemään asiat tarpeeksi hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe