Tilanne seuraava:
Erosimme vuosi sitten, suhde päättyi epäselvästi. Hän esti minut tuolloin wapissa, mutta tässä vuoden aikana on aina välillä poistanut eston (!), estänyt uudestaan jne. Mitään ei olla siis kuitenkaan juteltu. En ole hänelle mitään viestejä vuoden aikana laittanut, joten varsinaisesti syytä estolle ei ole ollut. Nyt sitten kysyin tekstiviestitse kuulumisia. Juttelimme tekstiviestitse suhteestamme, onko meillä vielä toivoa jne ja siinä keskustelun aikana mies poisti estoni wapista (!). Kun tekstiviestikeskustelu päättyi harmistuneissa merkeissä, mies ei heti estänyt minua uudestaan wapissa vaan vasta muutaman päivän päästä. Nyt olen siis taas estettynä.
Mikä tämä homma on estojen kanssa? En ymmärrä. Miksi edes täytyy estää kun en selvästi ole laittamassa hänelle viestiä?
Miksi mies poistaa estoni wapissa?
Anonyymi-ap
3
475
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaisin sen olevan jonkinlainen tapa käsitellä tilannetta ja tunteita. Itselläni ainakin helpottaa siinä tapauksessa, että jokin asia meinaa jäädä vaivaamaan mieltä, mutta pitäisi jo päästä eteenpäin.
- Anonyymi
Tai siis itse olen estänyt tai poistanut yhteystiedot, etten pitäisi yhteyttä, mutta sitten myös poistanut eston, kun olen pystynyt käsittelemään asiat tarpeeksi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701