aprilia rx 2000 ei anna kierroksia

luhtor

mun aprilia rx ei anna kierroksia tarpeeks mitä tälle voi thdä ku kaasari on käytytläpi ja ilman putsari ja pako putki ja tulppa mitä voi viel katoo ku se ei anna kirroksii

6

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^eiksu^

onko aprilia tt? mitkä kaasarin säädöt sulla on(pääsuutin,neula missä lovessa ja ilmaruuvi)? kokeile ottaa ilmanputsari pois ja käyttää vähän ja antaa kierroksia...ei kannata oikeen ajella sit missään epäpuhtailla teillä :)...kokeilin omaan apriliaani tota ja kierti paremmin...mutta ei vieläkään tarpeeksi...

• on mahdollisesti

eli sun pyöräs on pihtari...lyö sitä ämmää!

• hmm... ootko virittäny sitä sit? mul oli sama homma ku oli isompi kaasari,pytty ja vakiputki...ei tykänny oikee et ei antanu keirroksii...sit piti vähän säätää kaasarii nii kyl se siit sit lähti...

• luhtor

joo kiitos se autto ku vähä säädin sitä

• 13v

moiks!kato eka kaikki että on bensaa,on öljyy,akku neste...joo kaikki nää oot varmaa tehy.kato onks sylinterin kansi suora.se vaikuttaa kierroksii ja kato ettei missää oo mitää roskaa ja kaikki pinnat on suorat...ei siis pyörän pinnat, vaa sylinterin sisältö sun muut =).ja putkesta kannattaa ottaa kuri pois jos haluut nopeutta!=) ainii.ja yks tärkee on pääsuutin.se täytyy olla sopiva,usein se ei kyl haittaa mitenkää kierroksii vaa kone "röpöttää" eikä kulje muutku 5-15.josse on siis iha väärä.kannattaa kokeilla.mun serkun derbis on teharin kaa 72 joten kokeile jotaki alle 72 mut en kyl millää muista mikä on vakiona aprilias..taitaa olla joku alle 70 kumminki.jäähdytys neste kannattaa ziigata.voit lähettää mul sähköpostii

• aprx

minkä kokone suutin? mul 12 mm kaasaris 65 suutin ja hyvin pelaa! Voi johtuu et putki tukos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe