Ufoja taivaalta upouusi dokumentti

Anonyymi-ap

10

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo kirjoitusasusta voi päätellä että aloitus on valhetta.

Youtube-video on Yölinja-ohjelmasta.

• Anonyymi

Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers
      Dokumentti • 1 t 37 min
      https://www.youtube.com/watch?v=iSkFkh-6XoA

" Entinen hallituksen fyysikko Bob Lazar nousi otsikoihin maailmanlaajuisesti vuonna 1989, kun hän esitti kertomuksensa avaruusaluksen käänteissuunnittelusta Yhdysvaltain armeijalle. Syy, miksi yleisö edes tietää nimen Area 51, johtuu siitä, että Lazar kertoi työstään, jota hän teki aiemmin salaisessa sotilastukikohdassa.
      Hänen todistuksensa on edelleen kaikkien aikojen kiistanalaisin ja tärkein UFO-tarina. Tämä elokuva kertoo läheisesti kosmisen ilmiantajan haasteista ja vastoinkäymisistä. Vallankumouksellisen salaisuuden rasittamana hänen täytyi valita maalleen antamansa valan vai omantunnon välillä. Corbellin elokuva tutkii Lazarin uraauurtavia väitteitä ja tuhoisaa vaikutusta, joka sillä on ollut hänen elämäänsä viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana, mukaan lukien harvinaiset ja koskaan aiemmin paljastetut materiaalit, jotka varmasti muuttavat keskustelun maisemaa.
      Hän puhalsi pilliin, järkytti maailmaa, sitten vaikeni - tähän asti. "

• Anonyymi

Ihan jännää oli se ulosanti, mitä puheli. Minua vaan on aina vaivannut pulma, kun Bob Lazarin opintomenestys ei ollut järin hyvä. Vitosen fyysikko, peruskouluarvosanoin ilmaistuna, puhelee, niin se vesittää asian. Tulee pikemminkin mieleen, että julkisuutta tavalla tai toisella kun muuten ei menesty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan jännää oli se ulosanti, mitä puheli. Minua vaan on aina vaivannut pulma, kun Bob Lazarin opintomenestys ei ollut järin hyvä. Vitosen fyysikko, peruskouluarvosanoin ilmaistuna, puhelee, niin se vesittää asian. Tulee pikemminkin mieleen, että julkisuutta tavalla tai toisella kun muuten ei menesty.

Bob Lazar, "vitosen fyysikko", rakennellut nuoresta asti itse mm. rakettimoottoreita.

Taidat enemminkin nyt vesittää asiaa itsellesi, luomalla tarinaan "pulman" joka sitten osoittaisi kaiken yhden ihmisen keksimäksi huijaukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bob Lazar, "vitosen fyysikko", rakennellut nuoresta asti itse mm. rakettimoottoreita.

Taidat enemminkin nyt vesittää asiaa itsellesi, luomalla tarinaan "pulman" joka sitten osoittaisi kaiken yhden ihmisen keksimäksi huijaukseksi.

Ei heikkolahjainen fyysikko pärjännyt tutkijana, niin oli oiva keino keksiä satuja, jotka myy. Jollainhan jenkeissä pitää elää. Siellä ei sossu elätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei heikkolahjainen fyysikko pärjännyt tutkijana, niin oli oiva keino keksiä satuja, jotka myy. Jollainhan jenkeissä pitää elää. Siellä ei sossu elätä.

Läpäissyt kaikki hänelle tehdyt valheenpaljastustestit. :o

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe