Näinhän se on...
Eläkkeellä olo on elämäntapa monille...
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa maa valita...
- Anonyymi
Vähäinen kokemus koulutus johtaa eläkekkeelle.
- Anonyymi
Vielä useammin eläkkeelle johtaa eläkeiän saavuttaminen. Ja tämä tapahtuu kaikille koulutuksesta riippumatta jos vaan elinpäiviä riittää....
- Anonyymi
Kaikki pääsevät joskus eläkkeelle kokemuksesta ja koulutuksesta huolimatta, on vai muutama porukka ,jotka pääsevät eläkkeelle, kun lapsilisät poistuu, 😂 tai nekin ehkä työttömiksi ja sitten vasta eläkkeelle.
- Anonyymi
Joo ja taitaa olla naapuriketjussa yksi, kun on oikein nauttinut tk-eläkkeestä jo 35 vuotta! Silloinhan ainakin selkäkipu oli taikasana. Mutta mitä mä noita olen tuntenut, niin suurimmalla ei ole voinut olla sellaista selkäongelmaa.
lajijasuris - Anonyymi
Tottahan se. Meitä eläkeiän ylittäneitä taitaa olla jotain miljoonan luokkaa.
Eläkkeellä olo on meidän elämäntapamme. Kuinkas muutenkaan?- Anonyymi
Jospa aloittaja tarkoitti kun ihan muuta eläke porukkaa...?
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319