Haukkunut minua sinkut palstalla trolliksi ja väittänyt, että jään ikuisesti sinkuksi?
Onko joku kankaanpääläinen?
20
987
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä, kyllä varmasti jäät.
- Anonyymi
En jää!
- Anonyymi
helppoo se on täällä haukkua ku ei kukaa tiiä ketä se o.
- Anonyymi
Tuli vain yksi kankaanpääläinen mieleen, joka voisi kirjoittaa sellaista.
- Anonyymi
Sä oot jäänyt jo nyt sinkuksi, eikä tilanteesi tule sitä miksikään muuttumaan. Ja hyvä niin. Evoluutio ei toimisi oikein mikäli kaiken maailman sekopäät pääsisivät levittämään viallisia geenejään.
- Anonyymi
Kyllä mä löydän vielä tyttöystävän.
- Anonyymi
Jäät sinkuksi🥳
- Anonyymi
Sä et päätä sitä!
- Anonyymi
Sä et sitä päätä!
- Anonyymi
En jää sinkuksi!
- Anonyymi
päätänhän mie
- Anonyymi
Et!
- Anonyymi
Et jää sinkuksi usko nyt jo sinulla riittää yritystä ja se palkitaan
- Anonyymi
Uskon ja olin aikeissa lopettaa tänne kirjoittamisen ainakin siitä aiheesta.
- Anonyymi
Pitäisi laittaa kypärä pakko tänne..sakkoja jos ei käytetä kypärää..
- Anonyymi
Vanhat ämmät ajele ilman kypärää. Sit on huono juttu jos kaatuu henki pois tai aivovaurio..
- Anonyymi
Kyllä näin on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on...
Eihän se ole Kaunis päässä.mut toisaalta täytyy ajatella omaa itteensä..
- Anonyymi
Pöyristyttävä väite, että sinä jäisit ikuiseksi sinkuksi, kateudella ei ole mitään rajaa.
- Anonyymi
et jää .kun rupeat homoks.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717