Haluaisit FWB-ystäväksi?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
7
73
Vastaukset
- Anonyymi
jos ajattelee että vaikka että voi voi joku flowers, kun haluaisi ajatellahyvin mutta eipysty oikeasti niin
No sen anonyymin joka kirjoitti toissakesä kesviikkona klo 14:42 mulle siinä yhessä ketjussa... ae että! Ja huoh...
(Huikeita nää aloitukset kertakaikkiaan)En ketään.
Sellainen ystävyys ei ole minua varten.
Se on kaikki tai ei mitään.Koska olen vähään tyytyväinen ja kaikkea muuta kuin ahne, vastaan että anonyymin.
Itselläni ei toimisi tuollainen suhde. Ei ketään.
Asiasta ei ole kokemusta, mutta luulen ettei ole kuin ajan kysymys kun moinen ystävyys ajautuu vaikeuksiin tunteiden, mustasukkaisuuden jne. takia. Ystävästä on moneksi, mutta ei ehkä ihan kaikkeen kuitenkaan.
- Anonyymi
Ala-arvoinen ilmaisu tuo Friends Whit Benefits, vaikka moni elää noin jopa avioliitossa.
Soitellaan kun on tarve, hyväillään vaikka hartioista yrittäen saada kissa kuumaksi kun ei muuten innostu:) Eikös tuo ole normaalia jopa avioliitoissa?
Teot ja tarve.
"Give more than you take" ajatus tuo tasapainoa jokaiseen suhteeseen.
Riippumatta suhteen varsinaisesta kategoriasta.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164