Mediatki valehtele vaahto suussa ja kateelisia Venäläi atomivoimalan rakentamisesta Unkariin, kaikkea sitä näkee tässä kristillisessä maailmassa !?
Länsimaiden mediat ,on vain jatke moniala terroristi Yhdysvaltain kateudelle !?
Suomi on Susi lampaitten vaateissa Unkarille kateudessa ja EU:kin uhittelee samoin !?
10
108
Vastaukset
- Anonyymi
LOPETA HETI toi valehtelu ja perätön syyttely! Suomi ei ole mikään susi lampaitten vaatteissa eikä ole kateellinen kenellekään!!
- Anonyymi
Voi poju,minä voisin monintavoin senkin todistaa asiakirjoin ja kopa filmin pätkällä,jota epädemokraattiset mediat ei julkaisen,kuin Maaherraa pyöräytin kravaatista tapahtumassa ja se erottettiin 2 tunnin varotusajalla !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi poju,minä voisin monintavoin senkin todistaa asiakirjoin ja kopa filmin pätkällä,jota epädemokraattiset mediat ei julkaisen,kuin Maaherraa pyöräytin kravaatista tapahtumassa ja se erottettiin 2 tunnin varotusajalla !?
Minä en ole mikään poju, vaan keski-ikäinen mies!
- Anonyymi
Kuka tuollaiselle luuserikansalle olisi kateellinen.
- Anonyymi
Kirjoitapa sama suomeksi! 😁😁😁
- Anonyymi
Nato jenkkisotien kumppani,kuin Suomi ja EU,on kuin kuolevia järjestöjä maailman politiikassa ja siksikö pitää riehua Hitlerin tapaan !?
- Anonyymi
"siksikö pitää riehua Hitlerin tapaan !?"
Olisiko viisaampaa riehua Putlerin tapaan? Useimpien diktaattoreiden loppu on surkea. Odota ja näe! - Anonyymi
Putin on samanlainen kuin Hitler joten syytät taas väärää puuta!
- Anonyymi
Sama kierus Saulin ja Sannan Ukraina politiikassaki,ovat sodan aloittaja Poroshenkon tukioita alusta asti !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180