Laitetaampa tällekin keskustelupalstalle perinteinen kysymys eli mikä on paras biisi?
Ei tähän kyllä voi edes vastata koska rammsteinilta löytyy niin monta hyvää kappaletta.
No kuitenkin jos pitää valita niin se on Du hast.
Kappale
8
808
Vastaukset
- Kruspe-Bernstein
Du hast on Rammsteinin tunnetuin kappale maailmalla. Eli Du hast on paras. Tekee kuitenkin tiukkaa valita se paras biisi (tosi Rammstein fanina), koska melkein kaikki kappaleet on yhtä hyviä.
- RammTam
Mutter on paras biisi mun mielestä. Kun isot rahvaat miehet karjuu näin mahtipontisesti äidistä, niin ei siinä pieni ihminen voi muuta, kuin liikuttua melkeen kyyneliin asti. :)
- vincd
Mutta sävel Metallicalta
- Makke
mun mielestä los on paras
- alien
Siihen ei kyllästy koskaan.
- töriset
tosin biisistä "kicksien" saamiseen meni aikaa.
- Tier
Paras biisi?! Aika paha mut, varmaan Sehnsuhct tai Wolt ihr das bett in flammen!!
- tietysti
Adiosta kuuntelen tälläki hetkellä, ja hyvä on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707