Jätin takaisinsoittopyynnön terveysasemalle. Mutta jos en pystykään vastaamaan heti, niin soittavatkohan uudelleen? Olen menossa keikkatöihin tänään ja ihan joka hetki ei ole puhelin kädessä. Tai jos soittavat kun olen bussissa - ei huvittaisi henkilökohtaisia asioita alkaa selittämään kaiken kansan kuullen.
Terveysaseman takaisinsoittopalvelu
2
846
Vastaukset
- Anonyymi
Se siinä onkin kun ei voi tietää milloin soittaisivat. Kertoivat että soittavat uudestaan jos eivät tavoita. Minulle kävi niin viime vuonna ettei takaisinsoittoa tullut ollenkaan.
- Anonyymi
Minulle tuli viime itsenäisyyspäivänä puhelinsoitto, johon en ehtinyt vastaamaan. Katsoin Fonectasta ja yllätyin kun soitto oli tullut terveysasemalta. Yritin soittaa sinne takaisin mutta numero oli varattu. Sieltä kyllä sitten soitettiin uudelleen. Lienee ollut joku ruuhkien purku kyseessä. Ja tuo oli nimenomaan uudelleensoitto, kun olin joskus arkena jättänyt takaisinsoittopyynnön terveysasemalle. Mutta sitä en tiedä, alkavatko arkena soittelemaan uudelleen jos ei ensikerralla puheluun vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259