Varoitus Akaalla toimiva auton varaosien verkkokauppa varaosa.fi. Toimitti väärän tuotteen viiveellä, ei vastaa yhteydenottoihin asian kuntoon saattamiseksi.
Varaosa.fi
12
4309
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä se takaisin ja tee valitus luottokortti yhtiöön ja saat rahat takasin.
- Anonyymi
Minä olen ootellut vastausta kysymykseeni jo vuorokauden, hiljaista on. Myös tuo WhatsAppin kautta kirjoittamalla toimiva keskustelu tuntuu kummalta. Tosin eipä tuo taida vastata niin ihan sama.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi maksettua tilausta täytyy "käsitellä" sen kuin laittaa tulemaan. Paljon on opittavaa liiketoiminnasta.
- Anonyymi
Tilasin autooni uudet ajovalo umpiot, ja ne saapuivat postiin noin viikossa. Oli oikeanlaiset umpiot kohtuu hintaan.
- Anonyymi
Tilasin autoon varaosia, ei tullut tilaus koskaan perille rahat kyllä kelpasi. Olen tilannut varaosia ulkomailta eri firmoilta koskaan ei ole tälläistä kusetusta ollut!!
- Anonyymi
Tilasin varaosia ko.puljusta, tilaus on ollut pitkään" käsittelyssä" mutta osia en ikinä saanut.
Tilasin muualta samat osat,olivat seuraavana päivänä minulla.
Sähköpostiin ei vastaa tilauksen peruutuksesta,rahat kelpaa kyllä näköjään. - Anonyymi
Olis pitänyt lukea kommentti sivustoja kyseisestä firmasta Varaosa.fi .Ei ole osia kuulunut. Kumma kun mainostaa että Suomalainen varaosaliike mutta toiminta on kyllä niinkuin tuolla itä naapurissa. En voi suositella älä osta Varaosa.fi mitään.
- Anonyymi
Sama täällä,mitään ei kuulu.Seuraavaksi luottokortti yhtiöön yhteys ja poliisille rikosilmoitus.Kannattaa muidenkin tehdä,eikä jättää asiaa siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä,mitään ei kuulu.Seuraavaksi luottokortti yhtiöön yhteys ja poliisille rikosilmoitus.Kannattaa muidenkin tehdä,eikä jättää asiaa siihen.
Olen tilannut kyseisestä firmasta osia aiemmin kaikki toiminut,mutta nyt maksettu tilaus 2 viikkkoa eikä mitäään ole kuulunut vaikka tilaus käsittelyssä mitähän lie tapahtunut alkoiko huijaus?
- Anonyymi
Olen tilannut osia muutaman kerran, eikä ongelmia ollut. Tosin tiesin jo tilatessa etteivät tule päivässä, kun katsoin tuotesivuilta arvioidut toimitusajat.
- Anonyymi
Tilaus myöhästyi, tuli sähköpostiin pahoittelut ja tilaus saapuikin pian, tosi hyvä varaosakauppa, tosi edulliset hinnat ja mulla ainakin pelkkää hyvää sanottavaa, suosittelen!
- Anonyymi
Toyota Raviin tilasin taka-akselin kumiheloja. Tuli kyllä sovitusti annetulla viikon toimitusajalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748