Millä keskiarvolla olette päässeet opiskelemaan perustason ensihoitajaksi?
Ala kiinnostaa ja hain sinne yhteishaussa, mutta pelottaa pääsenkö....
Millä keskiarvolla ensihoitoon
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja siis lisäyksenä tuohon vielä, että paikkaan mihin hain niin on poistunut pääsykokeet.... Ei mitään hajua miksi, mutta...
- Anonyymi
suosittelen että lähestyy asiaa kokemusasiantuntijuuden kautta. Töppää itse henk. kohtaisesti ja hälytetään pii-paa ambulanssi paikalle. Sillä tavoin saa ensikäden konkretiaa ensihoitajan työhön. Näkee ensihoitajain härdelliä ja kalustoa. Samalla itselle valaistuu onko ensihoitajan homma ok duunia vai mieluummin sittenkin metsuriksi salomaille.
- Anonyymi
Sairaalassa oon viettäny paljon aikaa lapsuudessa, mutta myös ensihoitajien työtäkin oon nähny jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309