Aamun tapahtumat.
Tuntuu, että ei riitä, että tahtoisi jotakin muuta jännittävää.
Toisinaan nekin jo on liikaa.
Email, uutiset, päivähoroskooppi, Suomi24, SinäPutki
3
330
Vastaukset
- Anonyymi
Sivulisena: herään joka aamu noin kello 6. aamupesu,aamu pala, Iltapäivä lehdet netistä.Arkisin lähden joka aamu likuntatunille. Palan kotia lounaalle.Huilin 15-30 minutia. Lähden ulos kävelee 3h. yksin säälä kuin säälä läpivuoden ajat.Talvisin kyllä Hiihdän yksin kuin luistelen.Kesäsin myös pyöräilen merenranalle ja uinkin..Kovin kummoista ei tapahdu mutta en sitä mieti. Päivälisen aikaan tulen kotia. Syön tiskaan, vien roskat lajiteltuna roskikseen. 1 kerta viikossa katson s-postin. Saatan viellä iltasella 1h. kävellä, Elän hetkessä.Eilinen on mennyt se ei palaa ja huominen ei tullut: Joten on tämä yksi päivä keralla.Tulokaana sivusto saatan poiketa ja lukea ihmisten kirjotukset.terv. yksi äiti monista
- Anonyymi
Olen aamun virkku illan torkku nukun yöni hyvin 7h,kesä aika herämättä yöllä kertaakaan.Jonkun verran aamun tunteja vuoden alusta käynyt selaamassa tätä sivustoa.Ensi toki lukenut ilmaiset lehdet netistä ja aamiaisen syötyä.Lähden jossain ennen tai jälkeen kello 9 .yksin ulkoilee tappaa myös aikaa.Säästä huolimatta.Lounaaksi palaan kotia.Jos heteitä evät mukana ja tunit vierähtävät hyvin ihan pitkälle iltapäivää Itä Helsingin meren ranalla varjo paikoja löytyy.Katselen Joutsenia,sorsia,muita vesi lintuja.Tuntematon ihminen saataa tulla juttelemaan.Harmitonta vuorovaikutusta.Kotini en jää 24h yksin.Seinät ei minulle puhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907