Email, uutiset, päivähoroskooppi, Suomi24, SinäPutki

Anonyymi-ap

Aamun tapahtumat.

Tuntuu, että ei riitä, että tahtoisi jotakin muuta jännittävää.
Toisinaan nekin jo on liikaa.

3

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sivulisena: herään joka aamu noin kello 6. aamupesu,aamu pala, Iltapäivä lehdet netistä.Arkisin lähden joka aamu likuntatunille. Palan kotia lounaalle.Huilin 15-30 minutia. Lähden ulos kävelee 3h. yksin säälä kuin säälä läpivuoden ajat.Talvisin kyllä Hiihdän yksin kuin luistelen.Kesäsin myös pyöräilen merenranalle ja uinkin..Kovin kummoista ei tapahdu mutta en sitä mieti. Päivälisen aikaan tulen kotia. Syön tiskaan, vien roskat lajiteltuna roskikseen. 1 kerta viikossa katson s-postin. Saatan viellä iltasella 1h. kävellä, Elän hetkessä.Eilinen on mennyt se ei palaa ja huominen ei tullut: Joten on tämä yksi päivä keralla.Tulokaana sivusto saatan poiketa ja lukea ihmisten kirjotukset.terv. yksi äiti monista

• Anonyymi

Olen aamun virkku illan torkku nukun yöni hyvin 7h,kesä aika herämättä yöllä kertaakaan.Jonkun verran aamun tunteja vuoden alusta käynyt selaamassa tätä sivustoa.Ensi toki lukenut ilmaiset lehdet netistä ja aamiaisen syötyä.Lähden jossain ennen tai jälkeen kello 9 .yksin ulkoilee tappaa myös aikaa.Säästä huolimatta.Lounaaksi palaan kotia.Jos heteitä evät mukana ja tunit vierähtävät hyvin ihan pitkälle iltapäivää Itä Helsingin meren ranalla varjo paikoja löytyy.Katselen Joutsenia,sorsia,muita vesi lintuja.Tuntematon ihminen saataa tulla juttelemaan.Harmitonta vuorovaikutusta.Kotini en jää 24h yksin.Seinät ei minulle puhu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe