Mainostavat kovasti.Miten on, onko kokemusta?
VitaePro, ONKO APUA?
48
423
Vastaukset
- Anonyymi
Sen heikkous on piemet määrät tavallista vitamiinia ja hitunen eksoottista bähämerityksellistä
Multivita Orion - tyyppinen ajaa saman aloittelijalle ja kalanmaksaöljy + kalaöljy tehosteena, tämä riittää aluksi
Sitten jos kiinnostaa voin kirjoittaa reseptin aminohapoista ja välittäjäaineiden esiasteista- Anonyymi
Aamu puuron aluksi 1rlk rouhittuja pellavansiemeniä mielellään kotimaisia.
Ajaa saman ja on huomattavasti edullisempaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa saman ja on huomattavasti edullisempaa.Olet oikeassa pelavasta. Mutta roihuttu pellava,on sen hyvät omat öljyt rouhimis vaihe kadonnut.Laita joukon kokonaiset siemenet. Ne jotka eivät syö puuroa. Illalla 1 läkemitta,se mitta jonka esim. sai yskänlääke pulosta. Vesi lasiin ja vettä päälle.Aamulla koko satsi kulautat tyhjän vatsaan.Ohje on lääkäriltä 70 luku.Luontaistuote hylly kuin apteekit kalliminpana saa nivelille apua : clucosamin.Sen ominaisuksista voit lukea netistä.Toimii minulle nivelrikko polvet.Syöty v 2015. Lääkäri vinkasi ja aikoinaan reseptin kirjoitti.Huomasin halvempaa luontaistuote hyllyissä.Joten en uusinut reseptiä. Itse en tilaa mitään netti. En sitoudu netti tilaus ,en niden houkutukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa pelavasta. Mutta roihuttu pellava,on sen hyvät omat öljyt rouhimis vaihe kadonnut.Laita joukon kokonaiset siemenet. Ne jotka eivät syö puuroa. Illalla 1 läkemitta,se mitta jonka esim. sai yskänlääke pulosta. Vesi lasiin ja vettä päälle.Aamulla koko satsi kulautat tyhjän vatsaan.Ohje on lääkäriltä 70 luku.Luontaistuote hylly kuin apteekit kalliminpana saa nivelille apua : clucosamin.Sen ominaisuksista voit lukea netistä.Toimii minulle nivelrikko polvet.Syöty v 2015. Lääkäri vinkasi ja aikoinaan reseptin kirjoitti.Huomasin halvempaa luontaistuote hyllyissä.Joten en uusinut reseptiä. Itse en tilaa mitään netti. En sitoudu netti tilaus ,en niden houkutukset.
clucosamin se on sokeri eli gluko-
roihuttu pellava,on
siinä on hiukan syanidia joten voi keittää
syanidi tuottaa pitemmän päälle struumaa jne
afrikkalaiset ovat jatkuvassa syanidihumalassa koska syövät maniokkia joka on iso lähde - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa saman ja on huomattavasti edullisempaa.Hyvä tapa.
- Anonyymi
Mainos lupaa tulet yllättymään vaikutuksesta no todellakin yllätyin verenpaine nousi hurjiin lukemiin ei lisäravinteet ole kellekkään hyväksi. Vitaeprosta on tehty tosi paljon valituksia mutta ainahan mainos valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainos lupaa tulet yllättymään vaikutuksesta no todellakin yllätyin verenpaine nousi hurjiin lukemiin ei lisäravinteet ole kellekkään hyväksi. Vitaeprosta on tehty tosi paljon valituksia mutta ainahan mainos valehtelee.
Nostaa myös maksa-arvoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeaa tavaraa tartte mainostaa , jos on puutetta vitamiineista niin sen näkee kokeissa lääkärissä ja lääkäri kirjoittaa oikeat vitamiinit asian parantamiseksi
Itse en ostaisivat noita tuotteita , ja öljy mikä nissä kapseleissa on , onko se sitä mitä luvataan, vai ei. Hieman tulisi ajatella. Vaan kun eräät uskovat kaikkeen ja vetävät kaikenmaailman nappeja naamaansa , ainut hyöty on myyjälle tuleva raha näistä .
Jotenkin vaan tulee mieleen kauha ja lusikka sanonta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa saman ja on huomattavasti edullisempaa.Juuri niin!
- Anonyymi
Ei hyvää tavaraa tarvitse mainostaa, mutta eräät ovat huomanneet että ihmiset seuraavat mainosten sanomaa kun hai laivaa, ja nämä ihmiset sitten uskovat näihin ” hyvänolon”
tuotteisiin.
Ainoa hyöty tulee myyjälle, ehkä joku herkkämielinen suggessioi itsensä tämä avulla luulemaan että sitä voi paremmin.
Niin että se joka haluaa tukea näitä firmoja ostakoon siinä sitten heidän tuotteitaan.
Muuten saa ihminen tarvittavat vitamiinit ja mineraalit tavallisesta ruuasta- Anonyymi
"seuraavat mainosten sanomaa kun hai laivaa, "
Tuo samaa kun aivopesua, ja paras mainostaja siihen oli ja on vielä tovin meidän hallitus!
Kansa uskoi korona piikkien tehoon ! Siinä vaan oli sellainen lisä teho että tekivät niistä jotka ei tuohon kusetukseen uskonut toisen luokan kansalaisia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo samaa kun aivopesua, ja paras mainostaja siihen oli ja on vielä tovin meidän hallitus!
Kansa uskoi korona piikkien tehoon ! Siinä vaan oli sellainen lisä teho että tekivät niistä jotka ei tuohon kusetukseen uskonut toisen luokan kansalaisia!Erehdyt, hallitus uskoo terveysviranomaisiin ja miksei uskoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyt, hallitus uskoo terveysviranomaisiin ja miksei uskoisi.
Niinpä! Ja Jeesus uskoi Jumalaan. Näin on myös uskoteltu monelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa uskoi korona piikkien tehoon ! Siinä vaan oli sellainen lisä teho että tekivät niistä jotka ei tuohon kusetukseen uskonut toisen luokan kansalaisia!Sinulla on oma käsityksesi koronapiikeistä , minulla taas toinen, joten annetaan asian olla. Koska et ole mikään virologi sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oma käsityksesi koronapiikeistä , minulla taas toinen, joten annetaan asian olla. Koska et ole mikään virologi sentään
Ei siitä muuta.
- Anonyymi
Mulle kauppasi kyseisiä vitamiineja, B-vitamiinia syön talvella, enkä varma siitäkään. Aina uskonut hyvään ruokavalioon, humpuukki pillereitten hinnalla ostan jotain terveellistä ruoka lisää.
- Anonyymi
Jos ei vitamiini puutosta ole niin ei tarvitse syödä mitään ns vitamiineja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei vitamiini puutosta ole niin ei tarvitse syödä mitään ns vitamiineja .
Mieluummin ruuasta vitamiinit, kuin pillereistä. Halvempaa ja luonnollisempaa.
- Anonyymi
Voimakkaan mainonnan mukaan on,en usko.
- Anonyymi
Huonompi tuote kuin aromipesä!
- Anonyymi
Mitään ei pitäisi ostaaedes mausteet valmiksi jauhetuna.Tai rouhituna. Maustet ymm.Pitää itse mortelilla rikoa,Jos tarve? Jokainen mauste on sen hyvät ominaisudet kadonet kun tehtaat murskaavat rouhivat ymm.Morteli oiva apu.Jos ei omista sitten käteen sopiva kivi.Tuote mauste siemen.Liinan .vaikka nenäliina sen sisään kivellä murskaa ne.Niin tehdään ulkomaat eropan ulkopuolelta.Kun teki isovanhempien vanhemmat jo.
- Anonyymi
Itse käytän korttelia mausteisiin ja ruoassa tulee aromit hienosti esiin , se kun nämä valmiiksi jauhetut mausteet jotka ovat kun pieni aavistus oikeasta aromista
- Anonyymi
Maustemylly helpompi ja toimii paremmin kuin morttelissa hakata
- Anonyymi
Olis kiva tietää,mitä julkkis tienas,kun menee niitä mainostaa?
- Anonyymi
Aika hyvän liksan ne saa , erityisesti julkkikset koska mainos on kuulemma enemmän vetävämpi ja luotettavampi jos esim eliitti hiihtäjä sen esittää mainoksessa, tottakai helppuskoiset ajattelee että sillä se vissiin on voittanut kilpailuita kun syö vitamiineja. Niinhän mainosmiehet sen ovatkin laskeneet. Se kun ottaa verikokeet terveysasemalla ja ei todetaan ettei mitään puutetta vitamiineissa ja mineraaleista niin miksi ostella aineita mistä asiakas ei oikeastaan tiedä mitään, vaan luottaa kovasti julkkiksen sanoihin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvän liksan ne saa , erityisesti julkkikset koska mainos on kuulemma enemmän vetävämpi ja luotettavampi jos esim eliitti hiihtäjä sen esittää mainoksessa, tottakai helppuskoiset ajattelee että sillä se vissiin on voittanut kilpailuita kun syö vitamiineja. Niinhän mainosmiehet sen ovatkin laskeneet. Se kun ottaa verikokeet terveysasemalla ja ei todetaan ettei mitään puutetta vitamiineissa ja mineraaleista niin miksi ostella aineita mistä asiakas ei oikeastaan tiedä mitään, vaan luottaa kovasti julkkiksen sanoihin .
Kallista on. Kalliit mainokset. Halvempaa ostaa noi vitamiinit purkeissa itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitamiinipurkit on huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä huijausta koko helvetin tuote.
- Anonyymi
Karppinen mainostaa VitaProta, onko sama tuote?
- Anonyymi
Äskettäin tutkimustulos osoitti, ovat myrkyllisiä. Ilmankos on pakkomyynti koko ajan menossa.
- Anonyymi
Minun mielestä se jossakin määrin aiemmin tehosi nivel ja lihaskipuihin.
Vaan hinta on aivan posketon,,en osta enää.
Sekin b-12 vitamiini jota telkkarissa maibostetaan hinta 29€ purkki!
Samaa kamaa saa erimerkkisenä 6€ purkki.- Anonyymi
Lumetta ovat.
- Anonyymi
Hyvää tuotetta ei tarvitse mainostaa.
- Anonyymi
Ei ole, älä tuhlaa rahojasi.
- Anonyymi
Uskokaa ny jo. Ihan sama vaikka lamppaanpapanoita söisit.
Apteekista saa pilvin pimein samaa tuotetta ja ne on tarkistettu,
että ne ovat sitä mitä tuoteselosteessa lukee.- Anonyymi
Luontaistuotteet on huijausta, kalliita, valmistajan lompakko kiittää.
- Anonyymi
Ei mitään vaikutusta ja ihmettelen näitä rahanahneita julkkiksia, jotka tuohon mainokseen ovat lähteneet mukaan. Toki raha kelpaa itse kullekin mutta, että mainostaa humpuukituotetta!
- Anonyymi
Ei auta mihinkään, ei.
- Anonyymi
Näkeehän sen jo telkkarissa pyörivistä vitaepro mainoksista että huuhaata mainostavat hyvästä palkkiosta. Moniko näistä mainoksessa olevista katsoo suoraan kameraan ja on luonnollisen vakuuttava? Itse kiinnittänyt aina huomion siihen että tuijottavat yhteen kohteeseen ja hiukan silmät liikkuu, eli ihan selvästi luetaan valmiiksi kirjoitettua joko prompterilta tai seinällä tai telineessä olevasta paperista. Minäkin pystyisin moiseen jos tarpeeksi maksettaisiin.
- Anonyymi
Moni lankeaa näihin myyntipuheisiin, varsinkin kokemattomat ja nuoret.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni lankeaa näihin myyntipuheisiin, varsinkin kokemattomat ja nuoret.
Vertaisin toimintaa lähinnä demonien ja kepuleiden touhuihin. Paljon meteliä tyhjästä. Yhtä asiaa voisi vielä kokeilla. Lindeman, Tuppurainen, Kurvinen ja Kalmari näiden pillereiden kokeilujaksolle ja sitten kansan arvioitaviksi. Jos paranevat sosialismista, minäkin kokeilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaisin toimintaa lähinnä demonien ja kepuleiden touhuihin. Paljon meteliä tyhjästä. Yhtä asiaa voisi vielä kokeilla. Lindeman, Tuppurainen, Kurvinen ja Kalmari näiden pillereiden kokeilujaksolle ja sitten kansan arvioitaviksi. Jos paranevat sosialismista, minäkin kokeilen.
Kepulina osittain joo.
- Anonyymi
Sairaala käynnin yhteydessä voi kysyä neuvoja tarviiko lisä vitamiineja.
Hedelmien vihannesten syömiseen ei tarvitse neuvoja, varmasti ei tule syötyä liikaa.- Anonyymi
Voi kysyä lisävitamiineista, ja jättää sitten ne ostamatta, turhina.
- Anonyymi
Minulla suuri osa hedelmistä ja vihanneksista jää kauppaan kun en pysty syömään , joten käytän monivitamiinivalmistetta purkista. Samoin glukosamiinia ja magnesiumia tiettyjen vaivojen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla suuri osa hedelmistä ja vihanneksista jää kauppaan kun en pysty syömään , joten käytän monivitamiinivalmistetta purkista. Samoin glukosamiinia ja magnesiumia tiettyjen vaivojen takia.
Kantsii yrittää uudestaan luonnontuotteilla.
- Anonyymi
Vähän epäilen, kalliita ovat ja kova mainonta, tuskin niistä haittaakaan on.
- Anonyymi
Vaikutus kuin kepuleiden välikysymyksillä. Puolueväki ei muista, että juurihan ne olivat viime hallituksessa eivätkä silloin tehneet näille asioille mitään. Lohi on joululomalla saanut jotakin vitamiinia tai jotakin. ei meinannut penkissään pysyä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717