Turkinmatkalle munaamaan. Niinistö ei ottanut mukaan?
Sanna ei päässyt?
10
107
Vastaukset
- Anonyymi
Niinistö on viisas mies.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17783061d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Niinistö on alusta alkaen hoitanut Nato projektia ja saamassa sen nyt pätökseen. Siksi Erdogan halusi tavata vain ja ainoastaan Niinistön ja ilmoittaa asian tulleen myönteiseen päätökseen.
- Anonyymi
Eipä Sanna välitä diktaattoreita tavata !! Hyvä Sanna !!
- Anonyymi
Diktaattori Sanna olisi ottanut Turkissa turpaansa.
- Anonyymi
Ei pästetyy taas lupailee mitä vaan?
- Anonyymi
Pitihän hänen antaa kuitenkin lausunto naapurin Natoon pääsemiseksi.Eiköhän jo tilaa matkaa ruotsiin että saa taas kuvansa lehtiin.Paras olisi ettei tämä mimmi enää sotkis enempää Suomen mainetta ja ensi kuussa ei enää kukaan muistaisi hänen olleen pääministerinä
- Anonyymi
No olis menny kukkimaan, niinhän se tuonne ukrainaanki tuppas itsensä, matka oli alun perin ohisalon kauraa, kehtasi viedä tältä parrasvalot. Niinhän tämä sankaritar itsensä sinne Uusi-Seelantiinkiin toimitti, kutsuttamalla itsensä joo. Patsastelija omaa lajiaan tosiaan tämä tapaus.
- Anonyymi
Kuokkimaan, kuokkimaan
- Anonyymi
Nyt meinaa mitalia,että vie Rutsin Natoon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184