Sanna se jaksaa jatkaa valehtelijoiden tiellä. Suusta tulee koko ajan pelkkää potaskaa. Hän vaurioittaa toiminnallaan Suomen puolustuksen mainetta. Hän oli myös äärioikeistolaisen natsin hautajaisissa Ukrainassa. Hyh mikä akka!
Valehtelija Sanna
14
156
Vastaukset
- Anonyymi
SDP-SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
- Anonyymi
Siis mitä nyt muka valehdellut ?? Huippupolitiikko on Sanna !!
Persunatsit voi juoda vaan kiljuaan !!- Anonyymi
Ei me demareiden perinnejuomia juoda, juo itse vaan, mitä valehtelemiseen tulee, demari valehtelee aina vaikka ei olisi pakko, punaiset itä-geenit.
- Anonyymi
Demarit, nuo ikuiset valehtelijat. Sanna näyttää oivaa esimerkkiä keulassa! Samalla kaivaa omaa kuoppaansa lähtöön.
- Anonyymi
Mitä kuoppaa. Sinulla ei olisi mitään ilman vasemmisto ja keskustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuoppaa. Sinulla ei olisi mitään ilman vasemmisto ja keskustaa.
Kohta meillä kenelläkään ei ole kuin tuulen tuulen huuhtoma perse vihervasemmiston toimesta, älysitkö?
- Anonyymi
Oi oi. Et siis ymmärtänyt.
- Anonyymi
Vappusatasesta kaikki lähti, 4 vuodessa Suomi vituiksi.
- Anonyymi
Marinhan on todettu vastuunkannonnottomuuden mestari!! Tekee joka kerta sen saman, eli vika on aina toisissa kun itse mokaa!!
- Anonyymi
Kuvitellaan että Sannalla tulee kakka pöksyyn, Sanna ei tunnusta kakkineensä itse pöksyyn, vaan väittää Jussin laittaneen kakan sinne.
Tää oli satua, mutta silti totta.
- Anonyymi
Arvasin, että Marin ehtii aiheuttaa vielä jonkin kohun juuri ennen vaaleja. Mutta kun demareiden kannattajakunta on pitkälti ikääntyneempää väestöä, niin ehtivätkö jo unohtaa äänestyskoppiin mennessään.
- Anonyymi
Sitkeesti lupaa hornetteja?
- Anonyymi
Vieläkin jankkaa samasta asiasta, saiko Ukrainssa moloa?
- Anonyymi
Stupid Sanna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717