https://www.suomenuutiset.fi/nasa-tutki-suomi-onkin-hiilinielu-ilmastopahikset-ovat-jossain-aivan-muualla/
Onnellisuutta on tutkittu kyselemällä. Korruptiotakin on tutkittu (epäillyiltäkin) kysymällä. Ei ole korruptiota Suomessa, takuulla ei ole. Jokaisessa asunto-osakeyhtiössäkin on.
Kyselyt taisivat olla tuolla hiilinielupuolella, ollaan onnellinen hiilinielu. Säästyy polttoainetta ja saastetta jätettäessä pienemmät tiet huonoon kuntoon.
Onnellisuudesta on kysytty onnellisilta - ei kansalta. Eikä kuunneltu Kansan radiota. Ei myöskään ole tehty mitään tutkimusta. Olisi paljastunut vaikka tämä:
Metsäajojen jäljiltä ojia on kaventunut, tiehen on tullut raiteita. Pikkuautolla pääsi, kun lapioi välillä. Vapaa-ajan asukkaan tekemä ja käyttämä tie pilattu.
Mitäs ne "metsäajot" olivatkaan? Kesällä lannoitetaan, harvennetaan, arvioidaan metsä eri ostajien toimesta, istutetaan, tehdään tarkastuskäyntejä, kaivinkone tekee mättään jokaiselle istutettavalle taimelle, moto kaataa ja ajokone kerää ja kasaa puut tien varteen. Vielä metsän hoitotyöt (vesakon raivaus, harvennus jne. siihen päälle). Liikennettä on todella paljon, kunnostajia liikennettä harjoittavien joukossa ei yhtäkään.
Isot rekat ajavat puut pois kesäkelissä! Osa puista viedään tilausten mukaan pienissä erissä, mutta samoilla isoilla rekoilla! Kuuroja ovat näille ohjeille: https://youtu.be/4Curmvsznl8
Tien harjannetta lapioidessani olen niin onnellinen.
Suomalaiset maailman onnellisimmat, hiilinieluistaan?
Anonyymi-ap
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738