Netti täynnä meemeja Marinin vauhkoontumisista vaalitenteissä

Anonyymi-ap

Kamalaa kimitystä ja muiden päälle puhumista. Pilaa vaalitentit.

13

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valehtelu suututtaa rehellisen ihmisen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuollainen oli poliittisen uran alkuvaiheessa, riitti että huulihölkkää itsensä puolueen vanhemman kaartin suosioon

• Anonyymi

toivottovasti vaalesta tulee henkilö vaalit eikä imagovaalit,

• Anonyymi

Asiat ratkaisee nämä vaalit. Telkkaria katsovat kansalaiset ei ole tyhmiä, ne näkee että mikä on totta ja mikä taas keksittyä, todellisuutta kestämätöntä humppaa.

Presidentti Niinistö sanoi kuukausi sitten, että suomalaiset on totutettu kuluttamaan sellaista rahaa, jota ei ole Suomessa ansaittu, eli kyseessä on velkaraha.

Järkevät ihmiset uskovat Riikak Purran ja Petteri Orpon kertoman kuvan Suomen taloustilanteesta. Pitää olla vahvassa sosialismin uskossa, jos uskoo Sanna Marinin väitettä,. loputtoman velanoton tulevan maksaman lopulta itse itsensä pois.

Sinakaan Kreikan velat eivät maksaneet talouskasvuna itse itseänsä. Kreikkalaiset joutuivat 20 vuodeksi kärsimään ja yhdessä muun Euroopan kanssa ne lopulta maksamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiat ratkaisee nämä vaalit. Telkkaria katsovat kansalaiset ei ole tyhmiä, ne näkee että mikä on totta ja mikä taas keksittyä, todellisuutta kestämätöntä humppaa.

Presidentti Niinistö sanoi kuukausi sitten, että suomalaiset on totutettu kuluttamaan sellaista rahaa, jota ei ole Suomessa ansaittu, eli kyseessä on velkaraha.

Järkevät ihmiset uskovat Riikak Purran ja Petteri Orpon kertoman kuvan Suomen taloustilanteesta. Pitää olla vahvassa sosialismin uskossa, jos uskoo Sanna Marinin väitettä,. loputtoman velanoton tulevan maksaman lopulta itse itsensä pois.

Sinakaan Kreikan velat eivät maksaneet talouskasvuna itse itseänsä. Kreikkalaiset joutuivat 20 vuodeksi kärsimään ja yhdessä muun Euroopan kanssa ne lopulta maksamaan.

Mutta toista kertaa ei Euroopan maat suostu maksamaan, joten Suomen on itse maksettava omat velkansa.
        Kannattaa taas kerran muistaa, ketä äänestää.

• Anonyymi

Marinista tulee kunniatohtori jonnekin usalaiseen universityyn. Kuulemma on innokas natojäsenyyden puolestapuhuja ja venäjän sodan vastustaja. Heheh.

• Anonyymi

Tulihan Greta Thunbergistäkin...

• Anonyymi

Marin ei osaa käyttäytyä kuin Brysselissä, sielläkin korkea EU-virka mielessä. Kieltämättä voisi olla parempi hänen olla EU-hommissa kuin bilettää täällä vitutuksesta kotimaan politiikkaan. Mutta niitä sossun asiakkaita et enää tänne haalaa.

• Anonyymi

meemi kuningatar

• Anonyymi

On ilmeisesti raivonnut EU-palavereissakin, kuulemma huutanut silmät kiiluen ”haluamme maksaa viisi kertaa enemmän tukiaisia!”. Muut olivat nyökytelleet että ok..

• ihan hirveetä rääkymistä koko marinin puolue

• Anonyymi

Netti täynnä meemeja Marinin siitä ja tästä

Venäjän trollikoneisto tosiaan käy todella kuumana Marinista ja on tehnyt niin siitä saakka kun hänestä tuli pääministeri.

Ahnein ja vallanhaluisin osa suomalaisia on liittynyt mukaan, kuten liittyvät kaikkeen maamme vastaiseen vehkeilyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1380
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      91
      1100
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      948
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      915
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      887
    Aihe