Kamalaa kimitystä ja muiden päälle puhumista. Pilaa vaalitentit.
Netti täynnä meemeja Marinin vauhkoontumisista vaalitenteissä
13
65
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelu suututtaa rehellisen ihmisen.
- Anonyymi
Sannamarin on suloinen musta kissimirri, jota kenenkään ei pitäis kiusata yhtään.
https://meemi.info/images/d/d0/Kissamarin.jpeg
Tollasen misun mies ottais syliinsä, ja hiljaa vaan silittelisi sitä.- Anonyymi
Tuollainen oli poliittisen uran alkuvaiheessa, riitti että huulihölkkää itsensä puolueen vanhemman kaartin suosioon
- Anonyymi
toivottovasti vaalesta tulee henkilö vaalit eikä imagovaalit,
- Anonyymi
Asiat ratkaisee nämä vaalit. Telkkaria katsovat kansalaiset ei ole tyhmiä, ne näkee että mikä on totta ja mikä taas keksittyä, todellisuutta kestämätöntä humppaa.
Presidentti Niinistö sanoi kuukausi sitten, että suomalaiset on totutettu kuluttamaan sellaista rahaa, jota ei ole Suomessa ansaittu, eli kyseessä on velkaraha.
Järkevät ihmiset uskovat Riikak Purran ja Petteri Orpon kertoman kuvan Suomen taloustilanteesta. Pitää olla vahvassa sosialismin uskossa, jos uskoo Sanna Marinin väitettä,. loputtoman velanoton tulevan maksaman lopulta itse itsensä pois.
Sinakaan Kreikan velat eivät maksaneet talouskasvuna itse itseänsä. Kreikkalaiset joutuivat 20 vuodeksi kärsimään ja yhdessä muun Euroopan kanssa ne lopulta maksamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat ratkaisee nämä vaalit. Telkkaria katsovat kansalaiset ei ole tyhmiä, ne näkee että mikä on totta ja mikä taas keksittyä, todellisuutta kestämätöntä humppaa.
Presidentti Niinistö sanoi kuukausi sitten, että suomalaiset on totutettu kuluttamaan sellaista rahaa, jota ei ole Suomessa ansaittu, eli kyseessä on velkaraha.
Järkevät ihmiset uskovat Riikak Purran ja Petteri Orpon kertoman kuvan Suomen taloustilanteesta. Pitää olla vahvassa sosialismin uskossa, jos uskoo Sanna Marinin väitettä,. loputtoman velanoton tulevan maksaman lopulta itse itsensä pois.
Sinakaan Kreikan velat eivät maksaneet talouskasvuna itse itseänsä. Kreikkalaiset joutuivat 20 vuodeksi kärsimään ja yhdessä muun Euroopan kanssa ne lopulta maksamaan.Mutta toista kertaa ei Euroopan maat suostu maksamaan, joten Suomen on itse maksettava omat velkansa.
Kannattaa taas kerran muistaa, ketä äänestää.
- Anonyymi
Marinista tulee kunniatohtori jonnekin usalaiseen universityyn. Kuulemma on innokas natojäsenyyden puolestapuhuja ja venäjän sodan vastustaja. Heheh.
- Anonyymi
Tulihan Greta Thunbergistäkin...
- Anonyymi
Marin ei osaa käyttäytyä kuin Brysselissä, sielläkin korkea EU-virka mielessä. Kieltämättä voisi olla parempi hänen olla EU-hommissa kuin bilettää täällä vitutuksesta kotimaan politiikkaan. Mutta niitä sossun asiakkaita et enää tänne haalaa.
- Anonyymi
meemi kuningatar
- Anonyymi
On ilmeisesti raivonnut EU-palavereissakin, kuulemma huutanut silmät kiiluen ”haluamme maksaa viisi kertaa enemmän tukiaisia!”. Muut olivat nyökytelleet että ok..
ihan hirveetä rääkymistä koko marinin puolue
- Anonyymi
Netti täynnä meemeja Marinin siitä ja tästä
Venäjän trollikoneisto tosiaan käy todella kuumana Marinista ja on tehnyt niin siitä saakka kun hänestä tuli pääministeri.
Ahnein ja vallanhaluisin osa suomalaisia on liittynyt mukaan, kuten liittyvät kaikkeen maamme vastaiseen vehkeilyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887