Suomi velkaantuu tokuttomasti vaikka on täystyöllisyys!

Anonyymi-ap

Täystyöllisyys ei tarkoita sitä että kaikilla on työtä. Täystyöllisyys on sitä että suurin piirtein kaikki työhalukkaat ja työkuntoiset ovat työssä. Työhaluttomia, työkyvyttömiä, työpaikan vaihtajia ja muita maahanmuuttajia on sen verran paljon että kolmenkymmenen vuoden takainen 6 % raja täystyöllisyyteen on syytä unohtaa. Uusi täystyöllisyyden raja on 7,5 %.

Marinin hallitus velkaannuttaa maata koko ajan lisää eikä mikään määrä veronmaksajien taksvärkkiä riitä. Marin itse ei kykene tätä tosiasiaa ymmärtämään.

3

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rikollisii maahanmuuttajii ilmna papereita yli 2300 stadisa

• Anonyymi

Pääministeri Sanna Marin yrittää verotuksella karkottaa Suomesta kaiken yrittäjyyden ja ahkeran työnteon. Hänen raaka viestinsä ulkomaisille sijoittajille on Ettei missään tapauksessa Suomeen kannattava sijoittaa rahoja. Verotuksen lisäys vaikuttaa samanlailla kuin kylmissään pakkasella, paskaessa paskat housuihin hetken lämmittää sitten on vielä inhottavampi olo. Sanna Marin on myös johdattanut miehensä yrityksen äärimmäisen velka kurimukseen nyt Sanna-Mari lähettelee lehtiin puoli p**** kuvia itsestään tarkoituksena on Hankkia varakkaampia Parempi mies ja päästä näin ollen Räikkösen velkavanki velkahelvetistä eroon, vaikka hän on itse miehensä ongelmiin pääsyyllinen. Pääministeri eduskunnassa huusi kurkku suorana että on hänen ansiota on se että Suomessa Corona on paremmalla mallilla kuin muissa Pohjoismaissa se kuitenkin on taas yksi niistä hänen äärimmäisen röyhkeitä valeistaan koska nimenomaan Niinistö oli se joka käynnisti rajoitustoimet, patisti tämän ryhmän kana ministereitä toimimaan. Rajoitusten käynnistäminen ja suomen pelastaminen pahemmalta oli pelkästään Niinistöllä ansoita. Marin itse sekä hänen kana aivoiset kollegansa yrittivät vain seurata Kuinka tohtori Mengele Ruotsissa toimii ja toimitaan sen mukaan

• Anonyymi

Ole hiljaa persu. Tämä hallitus ei ota enää yhtään velkaa. Tähän mennessä otetut velat on olleet perusteltuja ja tarpeellisia. sitäpaitsi niistä on vastuussa koko hallitus, ei ainoastaan pääministeri. Uusi hallitus saa sitten purkaa tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe