Oon kasilla ja pitäs lähiaikoina hakea TET-paikkaa ja oon erityisesti kiinnostunut merkonomi alasta. Millaseen tet-paikkaan mun kannattais hakea? Voitte sanoa vaikka jotain yrityksiä.
TET-paikka merkonomin opinnoista kiinnostuneille?
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
Merkonomihan voi työskennellä useammassa työtehtävässä niin minkä alan työtehtävissä sinä haluat työskennellä merkonomin töissä?
Jos esimerkiksi kaupanalan töissä niin sinuna lähtisin kysymään kaupoista tet harjoittelupaikkaa. :)
Tai jos vaikka jossain tilitoimistossa palkanlaskijana niin sinuna minä lähtisin kysymään tet harjoittelupaikkaa tilitoimistoista.
Onnea tet paikan etsintään toivottavasti löydät itsellesi mieluisan harjoittelupaikan. :) Se on hyvä, kun noin nuoret ihmiset rohkeasti hakee sen alan töitä mitkä kiinnostaa ja rohkeasti uskaltavat kysyä, jos joku asia askarruttaa, kun kysyvähän ei tunnetusti tieltä eksy. :)- Anonyymi
kiitti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319