Voiko JWn porukoihin ottaa yhteyttä sähköpostilla? Minulla olisi akuutti kysymys heille...
JWn sähköposti
14
231
Vastaukset
- Anonyymi
Facebookissa on: Laitoin kysymyksen "milloin Jeesus istuutui Isän oikealle Puolelle?", vastaus kysymys hylätty!
- Anonyymi
Osaisivatko tänne kirjoittavat Jehovan todistajat vastata tähän? Vaikka mainosvaltuutettu.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17793443q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kun nyt kyselet heiltä, niin kysy samalla, miksi he valehtelevat niin, että korvat heiluvat? Läps. . .läps.
- Anonyymi
Jeesus on vartiotornin mukaan palannut maan päälle 1874 ja 1914, riippuen mistä vartiotornista katsoo.
Siinä vartiotorni on ollut nöyrä että on myöntänyt Jeesuksen haukkuneen heidän joulunviettonsa.
Minä kun rukoilin joulun seutuvilla niin Jeesus ilmestyi unessa ja kehui meikäläisen joulun. Osoitin kuulemma lapsille rakkautta kuin hän itse tarkoitti - Anonyymi
Voit ottaa yhteyttä alueesi todistajiin ja he järjestävät sinulle henkilön vastaamaan näihin tärkeisiin kysymyksiisi. Niin yksinkertaista se on!
- Anonyymi
Juuri näin ja se tahtuu heti eikä 15 pv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja se tahtuu heti eikä 15 pv
Ei kannata. Tai siinätapauksessa kannattaa jos tuovat tuliaisena kossupullon.
- Anonyymi
En minä nyt ketään harhaoppista halua tavata vaan ainoastaan vastauksen yrääseen päivänpolttavaan kysymykseen.
On niillä pakanoilla sentään isot kotisivut... amerikkalaisella saitilla!!! Kapitalisteja, perkele- Anonyymi
Edit se tärkeä kysymyksesi papille, johon luotat tai noille ex-todistajille, jotka ovat paljastaneet valheet.
Todistajat tuntevat piruilijat eivätkä uhraa aikasnsa heille.
He auttavat vilpittömiä ihmisiä, jotka arvostavat heidän näkemyksiään.
Jokainen laulaa omaa melodiaan ja sinä et kykene heidän kuoroonsa.
Jatka täällä herjojasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edit se tärkeä kysymyksesi papille, johon luotat tai noille ex-todistajille, jotka ovat paljastaneet valheet.
Todistajat tuntevat piruilijat eivätkä uhraa aikasnsa heille.
He auttavat vilpittömiä ihmisiä, jotka arvostavat heidän näkemyksiään.
Jokainen laulaa omaa melodiaan ja sinä et kykene heidän kuoroonsa.
Jatka täällä herjojasi.Arvostamisella tarkoitat, ettei heidän hauraita uskomuksiaan saa syynätä liian kriittisesti tai haastaa heitä epämukavilla kysymyksillä. Jehovan todistajilla ei ole kompetenssia puolustaa Vartiotornin esittämiä uskomattomia väittämiä sen eritysasemasta jumalhahmon silmissä.
- Anonyymi
En tiedä mutta vahva veikkaus on, että mailit on etunimi.sukunimi@jw.org tai sukunimi.etunimi@jw.org jos käytössä meili. Mutta voihan olla etteivät paljon lähettele sähköposteja tai liekö edes tuolla lahkolla sisäistä sähköposti kanavaa
- Anonyymi
kokeile etunimi.sukunimi@wtbts.fi jos vielä toimisi.
ns yleistä sähköpostiahan jepuilla ei ole.
paperi kirjeen voit tietysti lähettää - Anonyymi
Paree kun ottaa valokopioita vanhoista vartiotorneista maailmanloppuvuoden kohdalta ja esim. vanhoista opeista jotka on kumottu, ja joiden olemassaolokin saatetaan nyt kiistää. Vaikkapa verensiirtokielto.
Niitä sitten todistajille. Postiin tai postiluukkuun.
Punaviivan voi vetää ydinkohdan alle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728