Olen jäämässä työttömäksi ja pitäisi ilmoittautua työkkäriin. En ole koskaan ollut sen puljun asiakas enkä ole siis koskaan ollut työtön työnhakija joka eläisi työttömyyskorvauksilla. Olen käynyt jo kaikki paikat läpi tästä läheltä kohtuullisen matkan päästä mutta kukaan ei tarvitse työntekijää.
Eli minulla ei ole siis autoa enkä sellaista hanki. Olen kulkenut aina polkupyörällä. Olen kuullut kauhutarinoita siitä että työkkäristä panevat hakemaan paikkoja useiden kymmenien kilometrien päästä. Onko tuossa joku kilometriraja? Löysin vain tietoa että jos päivittäinen työmatka kestää 3 tuntia, työtä ei ole pakko ottaa vastaan. Eli 3 tuntia cyclocrossarilla vai kolme tuntia mummopyörällä? Tuossa on eroa.
Eli miten pitkältä työkkäri on teitä käskenyt hakemaan töitä?
Kokemuksia autottomilta?
Anonyymi-ap
3
248
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla ei ole autoa, tuskin voi pakottaa hakemaan tai ottamaan vastaan työtä toiselta paikkakunnalta. Toinen juttu on sitten se, kulkeeko julkinen liikenne kuinka hyvin muualle aikatauluineen.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17795485V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Bussit kulkee. Paras työpaikka minulla oli toisessa kaupungissa. Työmatka yht. 2 h per päivä. Vaikeaa tulee, jos alat vaatimaan työpaikkaa naapurista. Hyvä otanta on 3 kaupunkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229