Lempi hahmonne Aku Ankasta?

Penni.

Lempi hahmonne Aku Ankasta siis?

Omia suosikkeja: Roope-setä, Aku Ankka ja Kroisos Pennonen

Kertokaapa omanne.

- Kiitos.

24

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJT

Roope ja Kulta-Into Pii.

• J. R.

Tämä rakas naapuri, joka ainakin joskus käytti nimeä Teppo Tulppo. Ihana, koska niin lähellä reaalimaailmaa. Tarkkailkaa ympäristöänne ellette usko.

• J. R. kirjoitti:

Tämä rakas naapuri, joka ainakin joskus käytti nimeä Teppo Tulppo. Ihana, koska niin lähellä reaalimaailmaa. Tarkkailkaa ympäristöänne ellette usko.

Tulpun Teppo on oikea naapurikyttääjän perikuva! Jokaisesta Suomen lähiöstä löytyy varmasti tusinan verran teppotulppuja.

• d.claiborne

Kyllä tähän täytyy vastata, että pahat tädit Milla Magia ja Matami Mimmi ovat huippuja! :o)

• Penni.

Ovat ne "pahat" akat niin legendaarisen hyviä.

• TanieliNypliini
        Penni. kirjoitti:

Ovat ne "pahat" akat niin legendaarisen hyviä.

Ja kaikki viisaushan asuu vanhojen naisten korvien välissä, kuten A Tuuri aukottomasti koirashahmojen toilailuilla todisti.

• Perskele

Aku, Pelle ja veljenpojat.

• k.ar.a

Mä tykkään Roope Ankasta niissä "vanhoissa" sarjiksissa. Niissä mitkä on piirretty erilailla ja esiintyy aika usein näitä MacAnkkoja.. niissä on niin paljon yksityiskohtia ja Aku on niissä kanssa tosi söpö. Roope on erilainen niissä. Siitä Roopesta mä tykkään :)

• minä

pidän indiana hoposta, taikaviitasta, roopesta.

• Alina -74

aku itte

• Naku Vankka

Aku, Hessu ja Mikki!

• nostalgikko

Lamppu päänä. Nokkela, kätevä ja avulias.

• koljonen

Ehrottomasti paras hahmo on mun mielestä Mustakaapu. Just sopivan mystinen hahmo ja pukeutuukin aika tyylikkäästi...

• Polle Koninkaulus.

Polle Koninkaulus.

• Aku Ankka. Uskottava sohvaperuna, sitkeä perusäijä, joka vastoinkäymisistä huolimatta jaksaa yrittää.

Mikki Hiiri. Tuo Ankkalinnan vastine Eliot Nessille. Joskus Mikin taipumus olla aina oikeassa on kuitenkin todella rasittavaa. Mikki on parhaimmillaan Romano Scarpan film noir-henkisissä dekkaritarinoissa.

Hessu. Vanhan ajan kylähullu. Katoavaa kansanperinettä koko mies.

Milla Magia. Ankkamaailman tyylikkäin nainen.

Mustakaapu/ Al Rapina. Salaperäinen rosvohahmo.

Sikari Sakari ja Viiksi-Vallu. Mafia-miehet Ankkalinnan tyyliin.

Simo Sisu. Perinteinen irlantilaisjuuret omaava jenkkiläinen lättäjalka.

• EHDOTTOMASTI

PARAS!!*fanittaa*

• Jukka-27

Kyllä se tuo Aku Ankka on.
      Niin samanlainen kuin minä.

Lisätietoa hahmoista osoitteessa: www.ankkaweb.tk

• ffffffffffffffff

joka ajelee aina sillä ykspyöräsellä pitkin kaupunkia

• Hyrre76

Aku on ykkönen! Roope, Milla Magia ja Mummo Ankka kuuluu suosikkeihin myös =) "Harvinaisemmista" Kultu Kimallus, Hortesia ja Super-Hessu.

• himmeli

Roopea naureskelin juuri viime yönä taskaria lukiessani: se on vaan niin hervottoman hauska hahmo, rahasäiliöineen ja kullanvainuineen.. monet tuollaiset "itsestäänselvyydet" ankkalinnassa ovat lopulta ihan hirveän hauskoja, kun niitä oikein rupeaa miettimään.:) Myös vanhan itaruksen tapa ajaa sukulaispoikaansa takaa milloin mikäkin esine hyppysissään.. Ja ne vanhat jutut Klondykesta yms. Ah, mikä mies!

Taikaviitta ansaitsee myös erityismaininnan, ja Milla Magia. Taso muuten vaihtelee piirtäjän mukaan aika paljon, mutta noin yleistäen Roope-setä toimii aina.:) Pelle Peloton on hauska mielestäni lähinnä uudemmissa sarjakuvissa, vanhemmissa sitä särmää löytyy Pikku Apulaisesta.

• lllffffffffffffffff

Mun suosikkeja on Kultu Kimallus&Roope Ankka,ylivoimaisesti!Mä inhooon Riitta Hanhea! Onko joku samaa mieltä?

PS:Noi kolme o:ta tossa sanassa inhooon,on siinä tarkotuksella

• jkj93

Hansu Hanhi, Mummo Ankan renki.

• Moon

Don Rosan Roope, jossa Roope on vielä köyhä ja yrittää ansaita elantonsa. Hurmaava äkäpussi!

• ffffffffffffffff

Kuru Korppi, siltä kaikki aina onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe