Moi. Olen uusi Kuhmossa. Missä täällä voi tavata ns. "Karhuryhmän" miehiä. Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Karhuryhmä
19
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Eteenpäin
- Anonyymi
Vai uusi niin varmaankin joo.
- Anonyymi
🐻 nallekerho kokoontuu päivittäin huoltoasemille (2). Paikalliset kutsuvat myös miesmartoiksi, johtuen äänekkäästä pulputuksesta. 🗣🙉
- Anonyymi
Moi. Ihanaa. Onko enemmän top- vai bottom?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Ihanaa. Onko enemmän top- vai bottom?
Rectum....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rectum....
Sopii. :) Ihanaa.
- Anonyymi
Ja kaikkein pöljimmät istuu kuksassa kunnes konkkaukko laittaa ovet säppiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikkein pöljimmät istuu kuksassa kunnes konkkaukko laittaa ovet säppiin
Konkkaukkoko kolkuttaa?
- Anonyymi
Minä kuutioin viime viikolla että voisi perustaa YouTube-kanavan jossa perehdytään kuhmolaisuuteen. Saattaisi olla aikamoinen hitti. Päivänpolttavat aiheet joita pähkäilee Shellin tietäjät, Villipeuran viisaat ja Torin huru-ukot. Lopussa olisi Setämiesten kuulumiset. Siinähän sitten tulisi tutuksi nämä paikalliset ”kerhot”🫡
- Anonyymi
Van voe. Täällä top-mies hietaperästä.
- Anonyymi
Eipä karhu miehiä taida olla nyt kun ei vielä lupamääriä tiedetä. Syksyllä kun menet metsästysmajoille niin tapaat kyllä karhun pyytäjiä.
- Anonyymi
Jämäksessä oli ainakin 60luvulla vihreät kauluslaatat ja karhunpää rintamuksessa.
- Anonyymi
Eteenpäin
- Anonyymi
Ollaan nyt vähän aikaa paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan nyt vähän aikaa paikallaan.
Eteenpäin..
- Anonyymi
Olisi kiva päästä vaikka jonkun metsästysporukan saunailtamaan mukaan. Pidän äijämäisistä karjuista. Voisin kokata koko porukalle sisäkköasussssanu
- Anonyymi
Eteenpäin..
- Anonyymi
Van voe. Kuhmossa on paljon homomiehhie. Kokemusta on ja pääasiassa positiivista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096