https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02tKReyKzFRzawFaMijwqBgk2p87Lyb2epfc1N3qGhcHpnhNSDLgfHnUXBSMctAq41l&id=100081000145962
Joo, ei varmaan, mutta jos se "väkivalta on öö... erilaista!" niin kyllä sille silloin siunaus saadaan.
Vasemmisto "ei hyväksy väkivaltaa"
1
83
Vastaukset
Onpa taas kertakaikkisen hämmentävää! Helsingin Sanomat tietää pääkirjoituksessaan, että edustaja Zyskowicziin kohdistunut hyökkäys:
a) johtuu netissä tapahtuvasta vihankylvöstä...
b) jota harrastaa lähinnä äärioikeisto...
c) joka liittyy perussuomalaisiin...
d) joten persujen vika.
Iltalehden tietojen mukaan kyseessä näyttää olevan pitkän linjan äärivasemmistolainen anarkistihörhö, joka päätyi poliisin maijaan jo 2007 (samassa Smash Asem -yhteydessä mm. Paavo Arhinmäen kanssa), ja joka on ennenkin karkaillut vastaantulijoiden kimppuun kadulla. Mikäpä on karkaillessa, kun teoista ei seuraa mitään.
Enemmän kuin vihankylvöstä, äärioikeistosta ja perussuomalaisista tapaus ehkä kertoo suomalaisen kriminaalipolitiikan ja mielenterveyspalvelujen haasteista, ja tietysti äärivasemmistomme perimmäisestä olemuksesta. Ja Helsingin Sanomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164