Milelläni keskusteleisin suorassa lähetyksessä,miten nykysota lännen medioillakin tehdään filmiesityksin ja oliko Syyriassa toimeet Ukrainassakin esittäjiä,en pidä mahdottomana !?
Kuka aloitti Ukrinan sodan,ainakin poroshenko sen itse tunnutanut !?
Olisi siinä samalla testannut Suomen tietämyksiä ja antanut filmiä nähtäväksi ihmisoikeuksistamme, jolla yllättävä yhteys maailman jotavimpiin presidetteihin tietämättä !?
Benjö rasistinen toimittaja MTV haastattelussa,ei edes tunne Ukrinaa ja sotaa !?
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
"Kuka aloitti Ukrinan sodan"
Se on päivänselvää että venäjä, venäjä, venäjä. Se terroristivaltio sen Ukrainan sodan aloitti! - Anonyymi
Vain Poroshenko itse ilmoitti aloittavansa sodan,jos valitaan häet olikarkki armeijoiden valvomassa vaalissa ja vastustajia pakeni Venjälle 1,3 miljoonaan !? Tämä Velka-ja kaasurosvomaa on nyt lännen pelinappulana sodassa, Venläisten taas pommittaissa etupäässä omia rahoittamiaan laitoksia !?
- Anonyymi
MTV-ja rasisti toimittaja hutkia, ei mys ollut muistavinaan Poroshenko aloittamaa sotaa,hävetköön paskiainen !?
- Anonyymi
Länsikö on piilottanut Poroshenko sodan aloittajana ja vallan kaappajana viralliselta presidentiltä, ajoiha 1,3 mijoomaankin maanpakoon Venjälle ja Presidentin !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180