Minua kiihottaa pukeutua naisten alusvaatteisiin ja reisisaappaisiin. En ole homo mutta toisen transvestiitin kanssa voisin rakastella.
Naisen kanssa luistaa kivasti kun on nailonit tai sukkahousut jalassa. Laitan myös joskus reisisaappaat jalkaani ihan huvikseni. Tulee turvallinen ja hyvä olo naisten alusvaatteissa ja noin.
Nailonit kiihottaa
39
20085
Vastaukset
- yleinen
fetissi!
- täällä
laita mulle postia. mua kiihottaa just samalla lailla nää jutut. oon 48 v mies pk-seudulta.
- Nyt haluan usein
Kerran pikkujoulujuhlien jälkeen vaimoni ilakoi asuillansa ja sitten ihan leikiten vei pikkarinsa etuuksilleni. Siitä sitten jalkaan, eikä aikaakaan, kun minulla oli kaikki komeudet ylläni sukkia myöten. Oli tosi kiihottava tunne rakastella pukeutuneena naiseksi. Nyt vaimo on hankkinut minulle ihan omia asuja ja joskus hän jopa meikkaakin minut ja kampaa hiukseni ihanasti laineillen.
Olemme molemmat tyytyväisiä seksielämäämme tällä uudella tavalla.- Transvestiitti
"Olemme molemmat tyytyväisiä seksielämäämme tällä uudella tavalla. "
No, mikäs tuossa, kun fetissit piristävät seksielämäänne. Mutta tuo ei ole enempää palstan aiheeseen liittyvää, sillä tuo ei ole enempää transvestisuutta kuin transseksuaalisuuttakaan (transsukupuolisuutta).
- Transvestiitti
"Minua kiihottaa pukeutua naisten alusvaatteisiin ja reisisaappaisiin."
Fetissi mikä fetissi, kuten jo on todettu.
"En ole homo mutta toisen transvestiitin kanssa voisin rakastella. "
Transvestiitti nimitystä käytetään yleensä miehistä, jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin. Jos olet kiinnostunut toisesta transvestiitista "silleen", on kyllä suhde todettava homoseksuaaliseksisuhteeksi.
Valtaosa transvestiiteista on kaikkien tutkimusten mukaan heteroseksuaaleja, joita mies (edes toinen transvestiitti) ei kiinnosta. Toki transvestiitteja vähemmistönä on bi- sekä homoseksuaaleja.
Mielestäni on kornia tituleerata itseään heteroksi, jos kuitenkin on kiinnostunut rakastelemaan samaa sukupuoltaolevan henkilön kanssa.- Tavallinen mies
Tuo mitä kerroit on vain sinun mielipiteesi.
En ole homoseksuaali. She-male tai transu kyllä menis, mutta ennemmin nainen.
Valtaosa transvestiiteistä on rumia. Kun he laittavat itsensä naisten vaatteisiin heistä tulee naisen irvikuva. Sitten sata rullaa kuvia ja joka tuutti täyteen itsestään. Kukaan ei jaksa katsoa eikä ketään kiinnosta ruma naisen irvikuva.
Tarkoitin tuossa mitä alussa mainitsin tasokasta transua, sellaista joka ei ammu yli, mutta on naisellinen, pikkusen huorahtavan näkönen.
Et sinä päätä yksin mitä täällä kirjotetaan. Meitä kirjottajia on niin monta kuin on kirjoitusta. - Fakta
Tavallinen mies kirjoitti:
Valtaosa transvestiiteistä on rumia. Kun he laittavat itsensä naisten vaatteisiin heistä tulee naisen irvikuva. Sitten sata rullaa kuvia ja joka tuutti täyteen itsestään. Kukaan ei jaksa katsoa eikä ketään kiinnosta ruma naisen irvikuva.
Tarkoitin tuossa mitä alussa mainitsin tasokasta transua, sellaista joka ei ammu yli, mutta on naisellinen, pikkusen huorahtavan näkönen.
Et sinä päätä yksin mitä täällä kirjotetaan. Meitä kirjottajia on niin monta kuin on kirjoitusta.Edellä oleva vastaus perustui tosiasiaan eikä ollut vain mielipide. Mistä muuten tiedät, miltä valtaosa transvestiiteistä näyttää? Sinähän näet vain ne, jotka näyttävät siltä, mitä kuvailit. Ne muut menevät täysin läpi naisina, etkä sinä(kään) tiedä heidän olevan transvestiittejä.
- Tavallinen mies
Fakta kirjoitti:
Edellä oleva vastaus perustui tosiasiaan eikä ollut vain mielipide. Mistä muuten tiedät, miltä valtaosa transvestiiteistä näyttää? Sinähän näet vain ne, jotka näyttävät siltä, mitä kuvailit. Ne muut menevät täysin läpi naisina, etkä sinä(kään) tiedä heidän olevan transvestiittejä.
Ne transvestiitit jotka minä olen nähnyt ovat epäonnistuneet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Olen nähnyt kuvista aika paljon. Paljon he jaksavat esitellä itseään. Jos katukuvassa ei erota transvestiittiä niin silloin hän on onnistunut täydellisesti.
Olen nähnyt kauniita transvestiittejäkin. Voisin suudella ja ......seurustella sellaisen kanssa. Tuolla rumuudella en tarkoita luonnollista ulkonäköä vaan esitystä naisena. Se on epäonnistunut mutta eipä kuulu minulle. - useita
Ne transvestiitit jotka minä olen nähnyt ovat epäonnistuneet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Olen nähnyt kuvista aika paljon. Paljon he jaksavat esitellä itseään. Jos katukuvassa ei erota transvestiittiä niin silloin hän on onnistunut täydellisesti.
Olen nähnyt kauniita transvestiittejäkin. Voisin suudella ja ......seurustella sellaisen kanssa. Tuolla rumuudella en tarkoita luonnollista ulkonäköä vaan esitystä naisena. Se on epäonnistunut mutta eipä kuulu minulle.Minä olen tavannut paljon transvestiitteja. Kyllähän joukkoon mahtuu myös yliampuvia ja rumiakin, mutta yli puolet ovat olleet täysin naisesta meneviä. Kadulla jos tulee vastaan, ei erota muista naisista. Vasta puhuessa ilmenee kenestä on kyse. On myös ollut muutamia tosi kauniita, joiden äänikään ei heti paljasta ja tällaiseen tavallinen mies kyllä haksahtaa.
- Toinen mies
Et sinä päätä yksin mitä täällä kirjotetaan. Meitä kirjottajia on niin monta kuin on kirjoitusta.Olet oikeassa.
- muovihousut
itsekäytän sukkahousuja melko usein toissä muovihousut niitten alla aivan mahtavat
- ylläpidon vasen pikkusormi
Tietenkin: Keskustelu > Seksi > Leikit ja fetissit
Seuraavalla kerralla olehan hyvä ja tarkista ensin onko viestisi asiasisällölle olemassa jo omaa ryhmää ennen kuin kirjoitat sen paikkaan johon se ei kuulu, ettei tarvitse ryhtyä toimenpiteisiin, kuten viestien poistamiseen.- Mauton naisvaate
Olet neuroottinen tyyppi. Avaus kuuluu juuri tänne. Tuommoisten vuoksi kuten sinä tämä maailma on aika ahdas paikka elää.
Mauton naisvaate kirjoitti:
Olet neuroottinen tyyppi. Avaus kuuluu juuri tänne. Tuommoisten vuoksi kuten sinä tämä maailma on aika ahdas paikka elää.
Vihdoin pääsemme jonnekin. Sinusta maailma on siis liian ahdas paikka sinun kaltaisesi muita merkittävämmän ihmisen elää, koska et saa itse määritellä sääntöjä omien halujesi mukaan. Pyydänkin sinua nyt miettimään seuraavaa kysymystä: Jos paikalla on säännöt ja rajat joita käyttäjä A pitää hyvinä ja tarpeellisina, mutta joita käyttäjä B pitää liian tiukkoina ja tarpeettomina, kumman käyttäjän olisi syytä vaihtaa paikkaa?
- Mauton naisten vaate
ylläpidon vasen pikkusormi kirjoitti:
Vihdoin pääsemme jonnekin. Sinusta maailma on siis liian ahdas paikka sinun kaltaisesi muita merkittävämmän ihmisen elää, koska et saa itse määritellä sääntöjä omien halujesi mukaan. Pyydänkin sinua nyt miettimään seuraavaa kysymystä: Jos paikalla on säännöt ja rajat joita käyttäjä A pitää hyvinä ja tarpeellisina, mutta joita käyttäjä B pitää liian tiukkoina ja tarpeettomina, kumman käyttäjän olisi syytä vaihtaa paikkaa?
Sinä käsitit ihan väärin. Sinä olet väärässä ja tulet olemaan tässä asiassa. Et ole edes oikea transvestiitti.
- Frustraatti
Minua kiihottaisi kuristaa nailoneilla kaikkia fettareita ja shemalediggareita, jotka täyttävät tätä palstaa joutavilla viehtymysraporteillaan. Tavallisen transihmisen elämä ei todellakaan ole sen seksintäyteisempää kuin vaikkapa tavallisen diabeetikon. Tympeää, kun ehdoin tahdoin halutaan ylläpitää väärää käsitystä.
Mauton naisten vaate kirjoitti:
Sinä käsitit ihan väärin. Sinä olet väärässä ja tulet olemaan tässä asiassa. Et ole edes oikea transvestiitti.
Minä käsitin asian väärin, koska olin eri mieltä kuin sinä, niinkö? Vain ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä voivat ymmärtää jostain jotain, eikö vain? Sanoisitko, että demokratian sääntöjen mukaan, jos enemmistö vastustaa mielipidettäsi - ja on täten väärässä - on heidän alistuttava sinun mielipiteeseesi, sillä vaikka olisit vähemmistössä, olet kuitenkin oikeassa?
Mutta siirrytäänpä sitten seuraavaan aiheeseen. Mistä olet saanut sellaisen kuvan, että olisin oikea transvestiitti? Tämä selvästikin vaivaa sinua paljon. Miksi sinulle olisi tärkeää, että olisin oikea transvestiitti? - Traktos
ylläpidon vasen pikkusormi kirjoitti:
Minä käsitin asian väärin, koska olin eri mieltä kuin sinä, niinkö? Vain ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä voivat ymmärtää jostain jotain, eikö vain? Sanoisitko, että demokratian sääntöjen mukaan, jos enemmistö vastustaa mielipidettäsi - ja on täten väärässä - on heidän alistuttava sinun mielipiteeseesi, sillä vaikka olisit vähemmistössä, olet kuitenkin oikeassa?
Mutta siirrytäänpä sitten seuraavaan aiheeseen. Mistä olet saanut sellaisen kuvan, että olisin oikea transvestiitti? Tämä selvästikin vaivaa sinua paljon. Miksi sinulle olisi tärkeää, että olisin oikea transvestiitti?Puhut asiaa kun luet sanomalehteä. Muuten olet hakusessa. Kenellekään ei ole tärkeää oletko transu vai hintti. Ole vaikka joulupukki.
- minäkin valvoja keskisormi
vitut sinä mikään valvoja ole
- Nimetön
minä myös pukeudun vaimon pitseihin vastaa nanjing@suomi24.fi
- Ihanaa olla
Nylon-sukat ovat loistava keksintö. Pukeutuminen alkaa alusvaatteista ja kauniit alusasut ovat ihanat nailonit. Aaah!
Nytkin minulla on aidot nylon-sukat ja liivit päällä kuudella sukkanauhalla. Olo on turvallinen, ihana, seksikäs ja onnellinen.
Kiitoa avauksesta. Se oli paikallaan.- mrj
Haluaisin olla polvillani naisen edessä ja katsella kun hän pukee hyvin ohuet nailonit jalkaansa.
- Sirpa.
Kuka laittaisi kuvia miehistä jotka ovat naisten vaatteissa? Linkkejä.
- Digikuvaajan
Anonymous kirjoitti:
Tässä jokunen transvestiitti:
http://www.geocities.com/tv_000/ryhma/index.htmlTuossa on aika paljona, hm, olkoot. Olisko lisää kuvia? On mutta laita nyt.
- Nylonsukka
Anonymous kirjoitti:
Tässä jokunen transvestiitti:
http://www.geocities.com/tv_000/ryhma/index.htmlLaittakaa kuvia kauniista naisista, ja kauniista transvestiiteistä.
- tiinapvc
hei sirpa,
jos sinua kiinnostaa niin kirjoitapa minulle niin katsotaan löytyisikö kivoja kuvia
- tuula-
Laittakaa ihania kuvia transvestiiteistä.
- -Elle Naturele-
Jos niillä olis kuvia ne näyttäs niitä.
- nyt
-Elle Naturele- kirjoitti:
Jos niillä olis kuvia ne näyttäs niitä.
joku hyvä linkki.
- nailonnaisesta
aito ja todella upeeta
http://groups.msn.com/Nailonnainen
suosittelen hakee jäsenyyttä jos haluaa nähdä kuvaa todella upeesta naisesta, joka tosin ei hyväksy miehiä sukissa - amar
Sukkahousuthan ne vasta kiihottaakin.20denin halvat tavalliset sukkikset jalkaan ja silloin tällöin minihame päälle,niin kyllä siinä alkaa ukkomiehelläkin housut kastumaan!
- kristina
Olen samaa mieltä mutta kannattaa kokeilla myös sukkanauha liivejä ja saumallisia sukkia piikkarit jalassa .
Kristina Aalto - bas nylon
Nimittäin sukka/nylon -fetisistejä. Itse olen ollut sellainen jo vuosikausia.
Tämä on oma pikku juttuni, jonka vain vaimoni tietää. Onnekseni vaimoni käyttää aitoja nyloneja silloin tällöin.
Mikään ei voita rakastelua naisen kanssa, jolla on sukkanauhat ja aidot nylonit (vintage, rht tai ff). Ja pelkkä katselu on mahtavaa. Varsinainen seksi ei ole pakollista. Siihen se kyllä usein johtaa.
Mistä saa Suomessa aitoja sukkia ja kunnon sukkanauhaliivejä? Citymarketin stay-upit kun eivät ole lainkaan sama asia. Tuntu on eri ja mukavuus samoin. aito nylon ei jousta ja istuvuus tuleekin sukkanauhojen joustosta.
Ja naisille sanoisin, että aika moni mies kokee aika säkenöitä, kun nainen hieman vilauttaa sukan reisiosaa...kokeilkaapa.- Fetismihän
Eikö asusteilla maustaminen ole leikkiä mieltymyksillä, Suotakoon se jokaiselle vaikkaan nainen ei
osaa bonjata jujua . Kyseinen alue liittyy tunteeseen myös nähtynä erittäin merkittävä ja
syvällisesti vaikuttava . - Mikko4
Sukkia ja liivejä saa postimyyntinä osoitteesta www.calzessa.com Sieltä paina Suomen lippua-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047