Olet upea näky lyhyessä mekossa ja valkoisissa sukissasi ! Huomasitkohan pitkän katseeni? ;)
Seksikäs nainen työpaikalla
6
241
Vastaukset
- Anonyymi
Tuijotuksesi on pelottavaa, Mikä lie psyko. Kiitos ei
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17806382M
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
En pidä vain ulkonäköön tuijottavista ihmisistä. Minussa ja meissä kaikissa on niin paljon muutakin.
- Anonyymi
Tuossa on paljon totta, mutta vain osin. Kyllä se ulkonäkö silti paljon merkkaa vaikkei saisi. Elämästä keskustelu ja ymmärtäminen avaa paljon.
- Anonyymi
Se on melkonen lottovoitto jos tapaa kivan tuntuisen naisen joka on lähellä omaa ikää ja kivan näköinen. Itse olen kohdannut tuollaisen ja sitten vaan oman elämän tilanne oli mitä oli!
Kerran tarjottu ja torjuttu on otettu!
Li anderssonin sanoin ” vituttaa kuin pientä oravaa kun käpy on jäässä”. - Anonyymi
SIELLÄ SE PEILAILEE JA LAITTAUTUU PILEISIIN, MEIKKAA JA SUKII KARVOJAAN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319