Miksei Saaristolaiset tee lihapullia, vaikka tekevät miltei kaikkia muita juttuja?
Siis samanlaisia lihapullia kuten esim. Kivikylän ja HK?
Saarioisten lihapullat
5
401
Vastaukset
- Anonyymi
Saaristolaiset ei niitä varmaan tee, tai sitten tekevät kotonaan mutta eivät viitsi niitä tehdä niin paljoa että laittaisivat myyntiin. Saarioinen taas niitä kyllä tekee myyntiin s-kauppoihin ja varmaan k-kauppoihinkin.
- Anonyymi
Näköjään joo. On vielä pakattu uudelleensuljettavaan minigrip-pussiin, joka on ihan hyvä keksintö, jos vaan pitää hajut. Mummon lihasta tehdyt pullat haisevat hirmuisesti.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/saarioinen-lihapyorykat-220g-6412000039661
- Anonyymi
Ja miksi kukaan ei tee ilman sipulia, sehän pilaa ruuan kuin ruuan. Jokainen voi itse tehdä sipulikastikkeen tai syödä vaikka raakaa sipulia nin paljon kuin haluaa, ei eineksiä sillä pidä pilata.
- Anonyymi
Niin tai nämä muutamat sipulinvihaajat voisivat tehdä itse ne sipulittomat ruokansa, ettei tarvii muuttaa valtaväestön ruokia eikä kitistä täällä.
- Anonyymi
Eivät tee, koska eivät saa mistään kanannahkaa ja jäänteitä kun muut suurtuottajat ne ostaa itselle lihapullia varten!
Monissa halppis "lihapullissa" ei ole lihaa ollenkaan vaan kanannahkaa jne roipetta!
Lihapullat on niin helppoja valmistaa itse, että miksi ihmiset eivät niitä tee vaikka selkeästi oikeita ja parempia? Mihin se "säästetty aika" menee?...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269