Jos olen mies joka mieltää itsensä naiseksi joka on miehen kanssa joka myös mieltää itsensä naiseksi, olemmeko lesboja?
Tai pikemminkin, voimmeko mieltää olevamme lesboja?
Kertokaa, niin ymmärrän tämän.
Sukupuoleni tällä kertaa
16
243
Vastaukset
- Anonyymi
homoja
- Anonyymi
miehellä on munat ja naisella pillu, ihan sama mitä mielessä pyörii. ihan yhtä lailla kuin skitsofreenikko kuvittelee käyvänsä keskustelua jonkun kanssa joka on 200km päässä niin ei tee siitä totta. siinähän kuvittelette mitä lystäätte.
- Anonyymi
mitä jos olen pingviini mielestäni, niin saanko mennä naimaan pingviiniä?
mitä jos kuvittelen olevani 12 vuotias niin...
sulaa hulluutta.
- Anonyymi
Te molemmat olette niitä muunsukupuolisia .
- Anonyymi
Olemme monisukupuolisia, itseasiassa minulla itselläni ei ole sukupuolta ollenkaan ja haluan että väestörekisteriin merkitään myös niin.
- Anonyymi
Mä panen molempia human centipede -mallilla. Kohta te kaikki googletatte mikä se on. Sain mitä halusin. Uteliaisuus avaa pandoran laatikon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä panen molempia human centipede -mallilla. Kohta te kaikki googletatte mikä se on. Sain mitä halusin. Uteliaisuus avaa pandoran laatikon.
Panomato?
- Anonyymi
Tarvitsette kolmannen pyörän eli minut. En tunnista mitään sukupuolta omakseni, mutta penikseni perusteella et voi minua määrittää.
T. Mies- Anonyymi
Se on perusoikeuteni ja haluan kanssanne lapsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on perusoikeuteni ja haluan kanssanne lapsen.
Mutta lapsella ei ole sitten isää, on vain kaksi äitiä ja minä luuhaan harmaana varpusena keittiön lattialla keltaisissa kumisaappaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lapsella ei ole sitten isää, on vain kaksi äitiä ja minä luuhaan harmaana varpusena keittiön lattialla keltaisissa kumisaappaissa.
Laitetaanko sinut musta nahkakokopuku päällä siivouskomeroon, kun sinua ei tarvita arjen aherruksessa ja päivittäisrutiineissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaanko sinut musta nahkakokopuku päällä siivouskomeroon, kun sinua ei tarvita arjen aherruksessa ja päivittäisrutiineissa?
Laitetaan.
Mistä tiesit?
- Anonyymi
Aloitushan taitaa olla ihan täysi provo, mutta siis jos olette molemmat naisia ja suhteessa, niin tottakai silloin on kyseessä lesbosuhde. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Eli olemme miehiä, mutta miellämme itsemme naisiksi, siksi olemme lesboja. Oletko kieroutunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olemme miehiä, mutta miellämme itsemme naisiksi, siksi olemme lesboja. Oletko kieroutunut?
En, mutta haluan kieroutua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748