Lennän paljon yhtä tiettyä väliä joka on sesonkiluonteisesti hyvin suosittu tai sitten hyvin hiljainen. Olen nyt katsellut vajaan kk päähän lentoja tälle reitille, ne oli aluksi ihan ultrakalliit, ja nyt myyty loppuun. Tekeekö lentoyhtiöt, tässä tapauksessa Finnair, koskaan tällaisessa tilanteessa päätöstä, että vaihdetaan konetyyppiä ja laitetaan lisää lippuja myyntiin? Nyt siinä on A319, ei edes A321 jonka tällainen mitään tietämätön luulisi saavan vaihdettua reitille helpostikin. Mutta onko eri koneet jo tyyliin puolta vuotta etukäteen kiinnitetty reiteille eikä muutoksia juurikaan tehdä? Olen nyt jo luopunut toivosta että pääsisin tuolloin matkaan, mutta yleisesti ottaen asia kiinnostaa.
Tuoko lentoyhtiöt koskaan isompia konetyyppejä suosituille reiteille ns. kesken kaiken?
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti A320:n reiteillä vaihdetaan kysynnän mukaan versiota 319-320-321. Mitä Euroopan lentoja seurannut niin ainakin Amsterdamiin ja Lontooseen lentävät välillä laajarunkokoneilla eli A330 tai 350.
Kaikille kentille ei laajarunkokoneilla voi lentää, tulee fyysiset rajoitukset vastaan ja myös operointimaksut voivat kentällä nousta niin isoiksi että isomman matkustajamäärän tuotolla ei ole kannattavampaa lentää. - Anonyymi
Olen lentänyt Lontooseen A350 koneella, konessa oli melko väljää, syynä ko tyypin käytölle oli reitillä kulkeva rahti.
- Anonyymi
Pienet kapearunkoiset tulevat lisääntymään merkittävästi koska moottorit kehittyneet ja koneiden suunnittelukin mikä tarkoittaa että pienetkin koneet voivat lentää liki 10.000km matkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748