Hevosten kanssa matkustaminen

Anonyymi-ap

Heip!! Kertokaas mulle et onks se mahollista et muuttaa retki autoo mis on hevosen kuljetus mahollisuus ja sitte että kahden hevosen tai ponin kanssa reissais ympäri maailmaa silleen että on aina jonkun aikaa jossain maassa jollain tallilla ja sit jatketaan matkaa ja että hevosten kuljetus tilasta sais muutettuu karsinat jos lähimaastoista ei löydy tallipaikkaa ja sitten että on matka aidat mukana että hevoset pääsee tarhaamaan koska siis mun serkul on tällässet haaveet niin rupesin vain miettimään että onko se mahdollista… ja että eikai hevoset stressaa siitä..?

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mä tiiän et selitin tän huonosti mut koittakaas ymmärtää hehehehe

• Anonyymi

Ainakin perus kuljetusautot on kovin pieniä, eli ei niissä voi hevosia jatkuvasti pitää. Ehkä jos on rekka tms isompi kärry niin sitten voisi onnistua. Hevosten pitäisi päästä myös tarhaan tai laitumelle vapaana jaloittelemaan. Ei välttämättä ihan helppo järjestää.

Ei varmasti paras ympäristö hevoselle ole ja aika kalliiksi tulee.

Toki esim. kisahevoset ja sirkuseläimet reissaavat paljon kohteesta toiseen, mutta siellä on yleensä järjestetty väliaikaiset tallit yms. hevosystävälliset olosuhteet.

• Anonyymi

Mielestäni ET voi lähteä reissaamaan tuolla tavalla hevosen kanssa, jotkut hevoset nimittäin stressaavat kuljetusta ja, jos hevonen "ei pidä muuttoksista", niin tuollainen tallien vaihtelu on tosi huono idea. Miettikää, vaikka, että, jos koira tai kissa joutuisi vaihtamaan KOKO AJAN kotia. Millaista stressiä se sille aiheuttaisi? Uusi koti kako ajn.😮‍💨 Eli EI ole hyvä idea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe